Followers

Monday, May 19, 2008

12:00 a.m.

aku...aku tgh buat ape eh skrg??ya aku tgh duk sendirian di pejabat jim.waiting my mom yg tengah meeting..so aku online la kt bwh sensorg...br lepas melahap laksa johor...sungguh lame tidak mengadap laksa johor..berkurun dan bertahun jugak la..dan ya laksa td sgt DELICIOUS MARVELLOUS!!!hahaha cm xckp je satu polestrin tp xkn la nk amek lagi kan..adalah sgt tidak patut....

kenapakah aku terlalu skema mlm ini??sengaja?? atau kebetulan???yer sengaja kerana daku sgt buhsan...so pegi meronda-ronda blog2 member dan..akhirnye aku terjumpa blog khansa' and piah and tirah...sudah lame tidak ketemu mereka dan akhirnye br la ku tahu rupenye khansa' kt mesir...her parent,pcik rasyid n mcik zizah came to my home lasnite..igt nk trun jmpe tp aku mls dan sangat mengantuk...hehe aku hanya buat kan syai dan naik ke atas, solat dan tdo..

hm...sejuk sgt ni...huhu tp tah da terbeser aku xdehal r sejuk-sejuk ni...selg x trun salji kire okla kan..hahahha

ok r my mama da settle all her jpb..wanna stop..continue later hm tomorrow maybe...gonna chow
c ya!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...