Followers

Saturday, July 5, 2008

packing time!!!

weewewe odw nk packing...
p mls giler,,
adeh menggali baju2 yg perlu di bawa..
brg yg nk di angkut...

and tetibe...
seor bdk kcik kt umah ni..
dtg nek ats...
br balik kua dgn umi td..
si BULAT yg akn ku rindui...
si TEMBAM yg slalu gadoh tv dgn aku...
main fight ULTRAMAN vs RAKSAKSA...
geng aku makan bebyk..
si GEMOK yg sme saiz dgn aku...
msk bilik aku...
"along, piah ada hadiah utk along"
"mnde nye??"
"mehla turun..piah bli utk along ni.."
tp lastly de da bwk kan bende tu naik...
wanna know wut is it??
GULA KAPAS....
wewe besnye..lme da xmkn.. p taleh bebyk...
t kne diabetes lak...
las yer aku p wat medical check up tuk enter U..
Dr ckp dlm urin aku da gula sket...
huhuhu tkotnye...
so kne berjage2 la makan...
eit packing sat..
smbil lyn ATAS NAMA CINTA by UNIC...
besh3...hheheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...