Followers

Monday, October 27, 2008

berfoya-foya...ngee

jumaat...
stadikah???ouh bejalan dgn seorg pegi bhep..
amek slip cek claim dr bhep..
lunch wif pkah
lpakx blik die...kjap befoya-foya dan....
raining...for a while...
then memaksa ady meneman aku pgi bendahari kt FBMK..
paksa???yurp...hahhaa
pkse g lib borrow books...biochem..anachem
g ss print note...
nge lpak dgn ady kt fac...
mkn betik,tembikai and ubi grg...
nge sgt sedap..
borak2....soal siasat..
mcm post mortem...hahah
mlm..mkn mcik pon2 nye nasi lmak..
mlpak...dgn ana..
layan die main feeding frenzy
ouh mcm gilaks...
mnjerit mengilai..hahha
mlpak dgn fa n amy..
makan...
mata kucing n jagung bakar n rangka ayam..
sgt sedap dan kyg..

sabtu...
ding ding ding dong...
awready 12..
bday oyen aka mira..
g celebrate..sing beday song..aku je kot nynyi dgn sgt memkak
mkn cheese cake...
sdp but owready full
one slice enough even they offer more...ngeh.
gv one slice for my rumate..
die sgt hepi
k.na's fav!!!
ku sambung baca novel...mahligai...
bes??? boleh la...
tomorrow morning...klas
kol 10 p aku kua blik kol 10...nge smpy 1030
fav klas.."food biochemistry"
wif fav doc dr muhd zaidul islam sarker
ku layan klas nye smbil. bce paper dgn sgt s.e.l.a.m.b.e.r
tman mira g withdraw...
lunch wif fa, amy n mira...
blk smbg novel n tdo...
mlm cont melepak...hahha
tngu him msg2...
agak lme..
kol 2..br msg
sgt la lmbt...
aku sgt hangin..
aku cry...ngehe owez sgt la pampered aku ni...
still study...hehu...
sleep dgn hepi jgak..die kol aku....pujok...hehe
then aku xmara da...
majok sgt la kjap
ish2..

ahad...
berjalan,,pegi umah pka..farid driverawang copilot...
wani money exchanger aku navigator..
hahah sgt la bgus smpy sesat...
jln cm ular..aku nk muntah..
sgt pening...
smy take breath...mkan...melantak??tidakkk!!!
ku xlalu makan..
melepak di sne...till 3
grak blk...odw bck
kami eksiden???
huhuh
telanggar meja di tgh line 3...
tgh2 highway
meja???berkecai...
imagine...hahah

isnin....
will be continue...may be

umah safa ni..
mlpak disini..
bukan merajuk dgn umah
tapi saje...hahahha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...