Followers

Wednesday, October 8, 2008

hari ini...

aku puasa untuk hari yang ketiga...dah biasa pose takde la rase penatkan...

prob dgn ady...tah biala...aku mls nk tau pasal die dah...biarkan ia berlalu..mcm ombak menghempas pantai...pasir berlalu pergi...ish apa aku merepek ni...hahha


and now i try to make myself happy...with lots of assignment...enjoy to do it..heheh


aku xsaba menunggu hari sabtu untuk aku menghiburkan hati yang lara ni...

sesak, sebak, sakit...sumer adela...

sabtu yang ditunggu-tunggu

untuk aku jumpe member-member aku..

konvoi raya bersama-sama..hehe

sangat la seronok tak terkata

ish pehal lak ayat aku mcm monyet dapat bunge ni...adeh


byk dowh tak setel lagi..

tak larat pk kot...

yuran sem ni...hahaha tak bayar lagi..padan muke

dok tangguh-tangguh..

subjek tak key in lagi...

semoga Allah permudahkan urusan ku...

duit buku pc fair...duit pc fair...

aaargh prob besar...selagi tak setel idop ku kucar kacir tunggang langgang di langgar garuda

problem dengan best friend...

tetbe jew..aku xphm knape die wat cam tu kat aku

aku yg pelik atau die yg berperangai pelik...

so i have decide

i dun wanna contact him anymore...

let him go...

try to forget him...

huuhhu ayat pasrah..

tapi die ni la yang buat aku sakit pale, taleh tdo, mimpi mrepek-repek...

and HE always said dat..why do i care about him????

and now..yeah i dun wana know anything about him!!!!!!!!!!!!!

lantak la die nk wat pe yg die suke cz im not important and tah...biala...

p/s: dun ask anything bout diz cz no one can understand...bla..bla...



hari tu beraya sangatla sakan sampai malam..dan aku sangat la enjoy...

g knduri k.mahfudzah, raye umah nadz, jenguk umah muhsin, bersantap kt umah epul and jenguk umah kawan lame...umah nik..ku pulang malam...bersama sipot ku yg tercinta...syg sipot sgt!!!


sabtu ni nk berjlan lagi...heheh nk ikot?? jom3...takde hal..=)


selamat berpose 6 yer....jgn luper...besar pahala yg Allah janjikan taw!!!

seperti berpuasa selma setahun...

gurlz...jgn luper byr utang...nnti nk pose lagi xsempat pelak...jgn tangguh-tangguh...t malas da nk wat..


all visitors doakan aku supaya ALLAH kuatkan semangat aku tuk truskan idop n trus berada dalam siratalmustaqim...semoga kalian berada dalam rahmah ALLAH..

AMIIIIN...

p/s: wanna wish happy birthday to hanamichi 1st october, fufu 5th october and paan 6th october..May Allah bless you all...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...