Followers

Friday, November 14, 2008

5days at home...

eventhough rabu hr tu aku dah balik umah, aku balik upm balik..ive work to be done yeah!!
mukhayyam??
sgtla besh...even explorace xdan abes cz it was heavy raining
xkan la plak nak continue kan
anak org beb
kne r jage

ahad
aku balik wif kt asma'
haha kami berlumba-lumba sape plg cepat sampai
gile kentang la kakak sorg tu bawak keter
speed abes
sebek r aku jnis redah jer...
die anta komuter..
ujan jugak p xlebat..
aku nek train then nek LRt
smpy terminal putra
tnggu my family amek kt situ
cz derg my mom da talk kt uia
so then tunggu punye tungu..
"ummu, wat pe kt sini?"
"eh nab!!!! weh rndu kt ko r..ko chat"
hee aku jmpe nabila alia...3 taun da xjmpe die
xubah2
makin chubby..ngehe jgn mara =p
borak n borak...die pon chow r
blk pj=umah nenek die
xlame pastu my father arrived
kitorg dinner kat khadijah's kitchen..
marvellous!!!
sedap giler beb!!!!
siap terangkat!!!
hahah...
then antar angah balik...
pulang la ke umah

isnin=selase=rabu=kames=jumaat
hahah xsenonoh...
bangun da lmbt..
eit aku bgn subuh ok!!
layan novel
tdo balik..
agak2 kol 6 tu baru trun dapur
cook for dinner...
ngehe..
mlm tidur xde la lmbt sgt
kol 12 atas katil dah..
trok tol anak dara
heheh
nila akibat kalau mak keje
next week mak da cuti
abes r aku...
hahahha nahas!!!
wat keje...ngehe kmas umah

at last babah jadik jugak pindah
huhuh
huwaaa
cdeyh woo!!!
hm...perai..jauh an...
but better r dr gurun
adeh kampung seyh
sory r
aku xbetah dok kampung da
da bese dok bando..
hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...