Followers

Thursday, January 1, 2009

new year 2009-bored

ouh sgt la buhsan new year taun ni...
xpnah2 aku new year tdo awal
mlm td aku kol 11 aku da terbang ke alam mimpi...
walawei...bgn kol 9 pon aku pkse tdo blk..
an hour later...br aku bgn..
buhsan....hehe
then bermandi-manda di dalam toilet...
take a breakfast...
a packet of biscuit and a cup of hot choc(hee my favourite drink)
then korek la kotak bawah katil
proses cari gali berlaku....
dig for books,magazine
yg lelame...
aku jmpe mgzine forward 2006
belek...belek...
byk guk topic..evn topic lame
tp sonok r.. *wink
pasal september 11
pasal kekejaman israel yg xsudah-sudah
tataw bile mau benti
mamak stall...ngee *food....haha
tapi besla...
aku amek dat mgzn dr library...free
tapi aku xdan lagi nk belek..till today..
after dat aku membelek newspaper smlm n hr ni
da bli smlm xabes bace g...
yuhuu...byk knowledge guks
i try to fininshed 2 books about sahabiah
interesting
p abes-abes...
about salahuddin al-ayyubi and khalid al-walid...
pak latip nye buku...*aku suke...ayat n gaye penceritaan...interesting..hhehe
ha then aku tdo la ptang uh...sejam an
reht an minda...tataw wat pe...
bgn g makan..he
ni mengabes an mase dpn ainul's lappy..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...