Followers

Thursday, February 12, 2009

MMG yg berlalu...


sabtu petang aku bergegas pulg ke umah..

**bergegas kah??hahha...

before balik..announce first

"sesiape yg nak naik bus esok, tungu dpn kolegiat..blablabla..."

dah trun..

tut tut tut...kimi kol

"eit madhu, farid suh announce balik..ko xmention AJK nye time nk pegi.."

adeh..aku dgn baik ati..p ofis balik

tesempak dgn farid..adeh!!

announce again..

"kimi, anta aku g komter..plz.."

yeehuu die pi anta an...derg nk kua shoping kt mines..

smpai komter..naik tren..trun klg..

AAHHH!!! klang..i HATE KLANG!!

aku cross jmbtn..

cr port bus nk g umah aku...

'asal sunyi je klang...xbyk bus' **monolog dlm hati..

adeh lupe lak bust stop da tuka...p aku jln gak pegi 'port' lame..

alahai btol r xde bus..

tumpang bertanye...

"kak, bus pegi bdr puteri x lalu sini dah ke??"

"hm kalau adik nk pegi bndr puteri, adik kne naik bus pegi klang sentral, then amek bus kat sane"

adeh xde keje aku nk g sane, patah balik..

cek purse..cukup x duit nk naik cab ni..hm ckop2..

"uncle, nk cab pegi bndr puteri bleh..brape yer??"

dan aku meneruskan perjalanan pulg dgn naik cab...RM15..yihuu..


-----------------------------------------------------------


ahad pagi...

breakfast kat lua with umi babah n piah...

aku mkn bihun goreng jew..

pegi pasar tani plak..

smpy umah masak laksa **fav dishes in our house

tgh-tgh masak..waktam an family came..

qish, 'ad, waknor and waktam..

mkn-mkn chalow siap2 balik kolej...


-------------------------------------------------------


kt komuter **cedeyh abh x anta...

train plak lmbt...wisaw takot smpy pkul 7

xdan nak bersiap...**dinner bah..

stghjam tunngu komuter sampai...

arrived at 630pm..

ana n farid muke dh berubah...adeh~


-----------------------------------------------------


huwa...da siap lambt..

**thx to my dearest rumate tolong makeup and belit my tudung

ngee looks nice dat nite..hahah prasan


but then..aku siap lambat

"madhu..cepatla!!kite da keje kat sane!!da lmbt ni!!lari-lari!!"

yihu..farid ngamuk...

masuk-masuk keter..silent~

sampai-sampai..

mmg da lmbt..VVIP n VIP sumer dah sampai..

adeh parking keter sumer trabur...

**AJK pengangkutan n keselamatan..cmni r kje

dan ceremony begun..

overall ok..no error occur...n besh..boleh r tahan..

---------------------------------------------------

balik dinner....

g lepak kat kedai..sampai pkul 2am

minum-minum

mkan french fries..heh

dan sampai kolej...take another candit..

yg prasan...hahahah

dats all...

**tnx k.liza...siapkan baju dinner aku..heheh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...