Followers

Wednesday, February 25, 2009

setelah kian lama...

da lame aku xpost..
about a week la...
last week mmg macam disaster idop aku...
imagine...nk buat diner n do all the preparation in one week??
gile x???mmg bleh gile..
all invitation, door gift, running order program, foods...
mmg cam haktuih la idop aku..
asek taleh tdo mlm je dok pk wut will happen on that creepy night...
hehu...
--------------------------------
jumaat petang
abes klas jew aku twos gerak dgn ida pegi mines..
but then g fac first meet yun xuan and ai rin..
**mntk la duit...
they told me to buy the present as cheap as posibble but nice...
adeh sakit otak ot nk cr bnde semurah RM1
tp nk hadiah grand....
dcr kat mines plak...
adeh...
dan aku pon meredah mines..
jumpala frame and pemende kjedahl **jadah tah lagi...heheh
dat night aku jmpe fufu, hana, and zafu...
bergosip-gosip kejap...
and we decided to go to Central Market tomorrow
-----------------------------------------------
sabtu palak
lepas koko...
siap-siap
iron baju..
dan chow..
jumpe airin dulu and yap
discuss aboout the money **money-money =)
bli cute flower
then chaloo
we start our journey...yap anta komuter..
naik komuter..mkn kat kl central....solat...naik putra lrt
SAMPAI!!!
**tapi kat mane eh..da lme xg nye pasal...
then sampai...
sgtla rambang mata...
bli-bli barang sampai pkul 5...dan yeah hujan...
redah hujan...redah orang..sumbat-sumbat mcm sardin dalm komuter..
**ngee fufu dok bwh ketiak bangla...zafu ter jilat sandwich pe tah but disgusting...hahaha
dan sampai still raining..
waiting for IDA's car...
sampai je kolej...
aku mndi solat siap tok jamuan blok plak...
jamuan blok sampai pkul 12..
dan aku sgt la penat berlari-lari..dari pagi xrehat langsung...mmg flat r badan
tapi arrrgh!!!
taleh tdo lagi...kene setel all the doorgift...
sampai pukul 4 baru tdo..**tdo blik hana
---------------------------------------------------
ahad...
dan pagi tu...**weh keranji xde air r..
adeh malas nk mandi...
pkul 9.30 pagi da bgun...
**trut trut...awang pnjam motor...
jmpe awang dengan muke tdo amek kunci..hehu
balik bilik...
dan kemudian tunggu zul
**pjam helmet daaa~
merempit...mencari barang..panas...sakit bdan...tpi tetap tabah
preparation untuk
GALA NIGHT FSTM 2009
dan semua yg "rajen" gile xdtg **budak cine ok..
mereke dtg hanya untuk makan...**cm shial
mlm tu alhamdulillah berjalan dengan lancar
tanpa ada stuck...dan kami semua enjoy
bahagia dis $&^#*&@(* program dah habes..
tapi...
kami x amek gmbar, kami xmkan, kami yg mengemas...
**kami=budak melayu
huhuh H::E::L::L la mereka...
**emosional- harap otak je bijak..pangai cam sial, xreti buat keje, pemalas!!!!!!
balik...tdo...
**so sory to my dearest....2 days i ignore him cz hp pon aku xpegang..sebab sgt la xsempat berkejar-kejaran...tapi he was very understand me..xde lak majok-majok..ehehhe....even parent aku dtg pon aku xsempat nk jumpe... and dis week i should go home....hehe
>>home sick ok =p
****picture???post later..kitorg da balik..tgkp gambr depan blok jew...isk isk =(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...