Followers

Thursday, April 9, 2009

...10 sbb nape aku rase nk kua kolej

1. penat la..asek ade aktiviti jew sampai mase untuk std..utk diri sendiri pon ko xdadan sgtla cm gile keje merit and berbakti untuk kole tapi hasil nama anda ada kat ''senarai nama pelajar yang dibenarkan buat rayuan''....ouh man!! wut the hell!!!! xkose aku nk pegi merayu...baik la ko blah..dapat hirup udara baru kan...he btol x?? upin-ipin:btol bto btol...

2. tuka environment la beb....2 taun da ko dok tmpt same tuka angin sket la....br a r leh challenge urself...he mencabar sket..hahah kan-kan..

3.Aku nk pergi berbakti untuk fakulti plak..n dlm otak aku byk la rncg nk wat trip..jeng-jeng tunggu dan lihat ok =)

4. pasni leh r pk nk struggle...join aktiviti yg ko rase besh without forcing by anyone...sukati je nk suh aku jd pengarah ke pe ke..ckup-ckup la tu... In addition..pres dulu mana la suke aku....so msti die dh blacklist name aku...dan lagi satu..aku tatau plak aktiviti or jwtn or wuteva yg kne tulis dlm buku merit tu including sem 1 punye..aku tulis em 2 je..hhahah dah xde rezki..xpela kan..heh

5. serumpun x selamat??safety kurg??kemudahan xbes??bilik kecik??almari xckop besa??xselese??haila...sampai bile nk idop mewah jew..threat urself to live in sederhana...aku tgk dak-dak ni hepi jew dok serumpun..elok jew..xde plak yg apply kua kan..siap sgt gumbira lagi bile nk balik kolej..hehe

6.bleh la aku pulg umah selalu...without pk weh da prog la weekend ni...alaa xleh balik laa..hahha i ll free from that reason...

7.malas da ot pk nk threat junior ke pe ke..jd co-o ni la pe la..junior xwat keje la..kene wat ni la tu la..jamuan ni la dinner pe la jadah sumer..mls pk dah~

8. saje je nk pindah serumpun..leh lepak dgn pka n ady slalu..hahaha rite???? =p

9.yg pasti aku nk pulun stadi la...leh g lepak libry hr-hr..lalal~ sewonok...

10.last sekali..mmg aku dah rncg lame nk kua kolej..xlrt stay la pela...dr awal sem ni aku dah survey bilik n mmbr yg k join aku...hehe so aku da nekad..aku akan kua jugak walau cane pon!! hehe.. jgnla nk merayu pape g dgn aku..xkeysah...sory r sumer...aku dah majok guk r dengan k6...tnkiu k6 bg aku menumpang selama 2 tahun...heh =)

8 comments:

Anonymous said...

wut ever ur reasons r, aku still back up ko pnye kputusan utk klua.. (wlu pun aku ssh nk trima hakikat ni).. bukan sbb ape, bkn sbb k6 memerlukan ko lg,bkn sbb nk soh ko join prog.. tp sbb ko dh occupy space dlm hati aku, sbb ko antara kwn aku yg bjye bg kesan dlm idop aku.. sbb tu aku rse mcm ssh nk trime bnde ni.. g mampos la pres dlu, aku pon x bkenan kt die..

akuadalahaku said...

adeh tragis tol r ayat..ala aku bukn g memane...bukan nye jauh pon..kat serumpun jew..tak terlepas dari pagar UPM lagi..nnti free..leh je lunch sesme..heh any prob or bnde nk dscus, aku on je..takde dah bz pon..heh papepon ko kne trime hakikat..aku dah apply pon..plus xlrt dok k6 dah.. O_o

Anonymous said...

aku rse masalah sbna yg melanda mtm kte adalah: product oriented, tp xtau approach oriented. prog blambak2, bsepah2, dwet byk abes tp approach yg diorg gne adlh approach lapok zmn tok kadok. sbb tu org (especially aku) dh bosan join prog. join pon sbb nk tgl mmbe. 1st yr aku mcm dh join almost evry prog (agk la), 2nd yr bnde sme lg.

actually thn dpn aku dh plan 1 prog ni, ala2 mgu kfahaman islam la.igt nk tarik ko jd penggerak, skali ko dh klua lak.

kolej ni dh jd statik, lesu. sbb tu thn dpn aku azam nk proaktif sket, syg weh tgk ank2 mlyu tau tgk tv, nyanyi lagu bodo2 yang tahpape. pdhal, mtm bole je wt ptandingan yg cm taik.

akuadalahaku said...

yihuu...begitu kah...hm...blkg tabir la aku nnti...heheh leh jew..anyway..aku x pam r dgn MTM kiter uh...cm sengal...bukn nk kate pe...p xde org nk back up..huh asl ko xjd MT ek??

p/s: aku tau da nape ko suke advancer si peniup nier...heheh

Anonymous said...

advencer tu cte die bole apply dlm life aku kt k6 ni..mcm negeri fantasia..jin bermata satu pon kte tau spe..tp dlm cte tu ade toyol kcik nme awang..ha3..slacknye, kt k6 ni ade ustaz sulaiman tp xde 40 org jin bkopiah putih yg nk bantu dakwah die..

hurm, yg jd pemimpin bukanlah yg diangkat oleh student tp dipilih oleh pengurusan.. yg boleh angguk2 dan geleng2, tu la pemimpin kte.. (tp bdk2 batch kte yg stay jd mtm mmg bole dharapkan)

akuadalahaku said...

jap2 sape 'ustaz sulaiman'
tuh?? agakla..boleh di harap dan bertanggungjwb...junior die aku tataw..aku x knal sgt..

Anonymous said...

ha3, nway, klu smpt, g la jejalan ke bookfair, aku nk g jgk tp xde geng.. nk ajk ko, tp mcm dh occupied jek..

akuadalahaku said...

wut do u mean by occupied???huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...