Followers

Friday, April 24, 2009

hari-hari terakhir di k6

post yg agak pilu dan menyayat hati..
tengok pada tajuk an..
las nite...aku blaja dengan ana
lepak bilik ana...
mkan dgn ana
tdo dengan ana..
kjot ana subuh
borak sampai pagi..
aku dan ana...
kami baru je baik sejak masuk sem 4 ni
sebab bilik die sebelah kiri depan bilik aku
tempat aku selalu terkandas kalau nk pegi toilet
stesen aku meluahkan perasaan
tempat aku menanges..
suhana agil...
die..
sgt la baik...
slalau masak..
aku sllau paw pe die masak..**bad la madhu
dan panggil aku ''madhu bala!!!!''
kami selalu share prob sesame...
rhsie aku sume kat die..heheh
dr la yg kecik smpy mslh besar...
tapi next sem...
xde lagi aku nk lepak bilik die
tgk movie same-same
nanges same-same..
main game same-same
masak same-same...
mkan+tdo+bork...
xde dah same-same
sbb aku bakal bergelar x-k6
aku akan duduk kolej 16...
pani takde la aku lepak bilik ati..gosip+cerite+bork
pani takde la aku lepak bilik hana...kacau hana+tumpang bilik hana
pani xde dah aku lepak bilik biha..buat asignment+stadi+makan
pani xde la aku lepak bilik reez....copet asam rumate die..
pani xde la aku lepak bilik saf...masak+bork+kutuk MTM hehe
pani xde la aku lepak bilik dayah...mcm besew bork-borak dan melepak
pani xde da aku lepak bilik ana sulaiman....cilok food die+bork dgn die+mnje2
pani xde la aku lepak bilik pnat..on9
pani xde da aku lepak bilik paah...cilok nescafe die yg besh...
pani xde la aku lepak bilik amy....
pani xde la aku lepak bilik zaf...
pani xde la aku lepak bilik huda...korek tambah stok..
huhuhu sedeyh senanye...tpi ini yg bakal berlaku..
xde dah sume
aku sedeyh npe xleh nk pegi picnic..
derg mst sedeyh gak
sbb aku msuk dgn derg sume
aku leh get along dgn derg
aku sedeyh....
tp yg pasti aku xnk wat rayuan...heh =)
selamat tinggal kekwn..
kite akan sllu jumpe kat fakulti....
tapi aku tau tpt belaja n tpt berteduh tak same suasana dan ikatannye...
tp ku pasti akan merapat kan jurang itu..

7 comments:

Anonymous said...

yay.. 1st comment
ko wt la buku, coretan pengalaman d k6.. bole jual kt bookfair..

akuadalahaku said...

hehu menanges kot...

Syamil A Samad said...

PESANAN PENAJA DARI EX MTM KOLEJ 16

SELAMAT DATANG KE KOLEJ 16 CIK UMMU HANI (PERINTIS KEUNGGULAN)

KAMI SENANTIASA MENANTIKAN KEHADIRAN ANDA DI KOLEJ YANG SERBA 'PERMAI' DAN 'INDAH' INI

P/s: lepas ni aku dah xsibuk dengan kolej lagi, then bolehla kita bersama-sama bergerak memajukan lagi FOSTECH yang tercinta ni k.hehe

Anonymous said...

bole la umu slalu wt banner kat fostech, die mmg expert klu bab2 cat banner nih.. hehehh

akuadalahaku said...

heh fakultinye printed sudeyh...hahha weh aku rndu banner raye yg aku wat r..aku rase banner plg cun r k6 ada..heheh

Anonymous said...

la,sal a x amek wt kenangan? nk aku curik ke?

akuadalahaku said...

la mane da dah pon..kne buang da r...if anyone ada ic die aku nk..heh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...