Followers

Tuesday, April 14, 2009

long journey...yeke??

dah lame aku xmembazer waktu tuk on9..**membazerkah??haha..
long journey??mmg pon...setiap ceruk KL aku dah jelajah dlm mase 2 hr**area setapak n mid jew pon..hahah
2hr yg lalu..**jumaat dan sabtu..
bagi mereleasekan tensen otak aku n sblm start paper
aku dah merayap ke mid..jj wangsa maju...uptown danau kota...mines...**'ter'overnite plak..he
buat pe??berjalan..release tensen..kua jap dr kepompong blaja n kolej...**da lme ot aku xkua..
charge energy untuk stadi final ni...
hasilnye..aku sgt bersemangat untuk stadi..
lepak kat library dr suasana di luar cerah,kelam dan akhirnye bertukar gelap **8jam kot kat libry..hehe
dan aku sgt bersemangat belajar....**mcm nk tdo jew kt libry tuh senanye kalau la boleh...
tapi apakan day..pukul 10 mata aku xlarat nk bukak...tulang belakang aku dah sengal-sengal...
bergegas la untuk pulang..merehat kan badan dan otak yang dah penat bekerje seharian..
ha yg aku nk kabau adalah..journey aku yg pjg hr tu...byk beri pengajaran kpd aku..menginsafkan aku..dan satu kepuasan walaupun gile kentang la penat...
kenape menginsafkan???senario yang aku akan hanya anggap ia nya mimpi...**mcm nightmare x_o
pengajaran??aku xnk citer kpd semua...rahsie yg aku pegang tp aku doakan mereka yg terlibat diberi hidayah dan Ya Allah jauhkanlah aku dr jd mcm tu...
mcm pe???hee adalah...hanya aku yg tahu..
puas??yer sgt puas..berjalan..tgk gelagat manusia...tgk binatang **pet's wonderland..bulan bintang...accident agak tragis **12am...bermain **bowling n racing car...makan **domino's, nan garlic, maggi sup...new accessories**new watch..tataw riwayat hidup die smpy bile..stock baru..dan mcm-mcm...tapi sgt puas la keluar...**disamping meredah ujan..hehe
hari ni lepas satu paper..aku agak pulun membace dan menelaah untuk paper ni..**carry marks sikit...tapi kepuasan mnjawab sbb aku sgt berusah..so pape pon tawakkal 'alallah...
lusa another paper....dan yer sabtu..sabtu petang merancang ke book fair insyAllah..tgk keadaan..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...