Followers

Saturday, April 18, 2009

...sempurna

sakit kepala...pening kepala....demam...sakit badanla..
ni la penyakit musim-musim final...
kalau test boleh la nk stadi baring ke..tergolek ke..
p final nye pasal duduk kat meja jela..
library pon aku melwat hari-hari....heh
tp smlm aku rase plg worse kot...
aku xde mood nk stadi **stadi ku mmg ikut mood even dipkse xkn masuk =p
dan paper hr ni sgt bad
kamu semua tau x..
pagi exam semntara nk tunggu masuk dewan...
aku dok sblh hana...smbl dgr zafu n fufu sakan mengahafal
''hana..note pe ni??''
''ni mesti madhu tak tau kan??ktorg pon br tau mlm td''
adeh skali kamu semua tau x...
pe yg da dlm note tu la masuk 2 soalan dengan marks yg byk..
aku rase nk nages dah jwb soalan tu...
dgn note yg Dr. aja ada satu set tu
die siap ckp xmsuk final ni
skali masuk..
Ya Allah.....cane la nk jwb...aku mmg tmbak gune bom atom je r..
guna m16 pon xgune gak...aduai..aku sgt sedeyh~

n smlm beday puden...wish him Happy birthday yg ke 21st...
haha tue sebulan sudah...
hope he will success in his bussiness...lala~
doa jew tok die...

kemarin...frust jwb exam...frust jugak r..**muka ilek hahah
aku beli lasagne **kempunan spagheti senanye..
lahap tu habes...beli nasi goreng lara **alias nye port mmg sediakan nasi pepelik n sedap =)
n yeah both habes.....im so hungry on dat day lala~

tomorrow wanna make small 'makan-makan' before dis sem end
aku nk kuar....hehe
**sayu sena nk kua..p aku tekad jugak nk kua..
3papers to go...mlm ni nk relax dulu..
penat sgt la...blaja cm pe tah..hahaha
xpenah aku cani...sgt gigih..siriyes~

k r..nk mandi
dr balik xm td xmndi g...heheh

2 comments:

hurzalafi said...

part yg lecturer kate tak masuk tapi masuk tu aku paling saket hati. [yela mungkin kite perlu ready dgn ape yg kite belaja an] cume tabaik arr.. kalo masuk ckp masuk. kalo tak cakap tak. argh!

akuadalahaku said...

agak r...senget tol..die ckp die tataw g pe nk masuk an sbb yg len da masuk tuk first test n 2nd test...so die msk kan a..mmg taleh time tol alasn uh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...