Followers

Wednesday, September 9, 2009

berjalan-jalan

baru lepas jalan-jalan kat blog member-member
da alme kot..
sejak due menjak ni takde kelapangan
n plus kalau aku on9 je kt rumah
"along..umi nk gune tenet lpas ni bleyh"
dgn muke yg baik..owrait..p dlm ati adeh..asal aku ngah on9 je msti la ada org nk tgk gak..
xde rezki nk tengok lelame an
dlm otak aku ni byk bnde aku nk tulis
tapi adal lagi beberapa minit je tuk on9
before klas nutritional in food
long journey aku masa 5sept
ouh pose yg sgt menduga keimanan aku
perancangan nk buke puase kt mid dgn xschool mate
xdpt di teruskan
sbb tak dpt restu dari ayahanda dan bonda
meraka suh aku pulang..
aku dgn kecik ati nye...balik la umah..
dan akibat hati yg merusuh ni la
perjalanan pulang ke rumah sgt pjg..
**timing mcm pegi balik ipoh
1230 until 630 =6jam

1215 bergerak dr UPm..alhamdulillah trun2 je ada bus komuter
1230 smpy komuter bli tiket klang RM5
komuter delay stgh jam...masih bersabar sambil mendengar alunan lagu di telinga
setengah jam kemudian...train dtg..pnuh mcm kacang ijau dlm tin...
*nape kcg ijau??sbb die kecik n kandungan die sgt byk kalao isi dlm tin.high surface area..kalau sardin 3-4 ekor jer
20min kemudian train lagi satu dtg....still xlrt nk naik..despite tgh gyut dgn ara
bile train tu blah..aku dah mmg terpk nk burn RM5 tu dan naik rapid pegi CM..
pkul 2 naik rapid pegi CM..jam dekat area TT n pudu..
330 sampai CM berjalan kaki ke Stesen komuter Kuala lumpur
trun esclator tros keja train..berlari..alhamdulillah dpt duduk
dlm bus sepanjang jalan hanya berdiri dgn drebar bus tu bwk cm roller coaster..saba je la
nk tercabut tgk aku
dlm 430 nk dekat pukul 5 smpy klang
pegi kedai jam..lepak kedai buku beli NUR
pastu pegi padang jawa kutip petai belalang
**my father's fav dishes-sambal tumis petai belalang..die sgtla mengidam...
dan akhirnye 630 br aku smpy rumah

huhu mereka di MID sgt bahagie...tp xpelah..takdir menentukan begitu...
ok la nk p klas~

2 comments:

murniizar said...

ala, jangan le cenggitu! nati kite gather2 lagi okeyy?

akuadalahaku said...

raye nnti la yer...ha taun ni sape nk lead lak konvoi..aku lagi kah??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...