Followers

Saturday, February 20, 2010

rindu kan mereka

ni family mak cik ku..kitorg panggil bibik im
anak die ade 3 orang..
yang sulung naimah
second abdul musawwir
yg kecik ni siti hajar
derang datang umah aku last saturday
derang sangat riang dan bes..tambah2 plak aku xde adek laki

family potret

siti hajar yang sgt cute...aku suke mate die...mcm mate aku time baby..tp sekarang ady cakap da sepet...kuat nanges kot =p


keriangan jelas terpancar di wajah

Ya Allah...berikan kekuatan pada mereka..berikan kebahagian kepada mereka..kembalikan semula wajah-wajah ceria ini seperti sebelumnya...jgn mereka dipisahkan...aku sayang mereka...

doakan agar mereka tabah menghadapi hidup yang mendatang

2 comments:

qishie said...

lama tak jumpa bik im..dah besa da anak2 dia kan..huu..bik im sihat dop?

naimah!mana gigi????huhuhu..

akuadalahaku said...

xtaw nk cter cehat ke x..long story....ask ur father...da latest cite might drop ur tears

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...