Followers

Thursday, March 11, 2010

camne eh?

al-keysah...sang ratu telah mula berjinak-jinak kembali dengan aku
beliau telah mula berjenaka, bertegur sapa serta bergurau
walaupun ada ketika nya aku hanya buat tak tau
disebabkan aku agak malas hendak melayan beliau seperti tika dulu
arakian aku tidak bermaksud untuk bermusuh
tapi aku sudah tidak bernafsu untuk bermesra alam
maaflah..sekali beliau berbuat begitu
sukar untuk aku kembali mesra bak air laut dan pantai aish pe ko merepek ni madhu

yang sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyuman mu itu
hanyalah kata-kata sopan umpama gadis melayu terakhir...
hahah sudah sudah..melalut banyak sangat

seminggu beliau mogok terhadap aku
dan semalam die mula beramah tamah bagai seorang yang berhormat
akan tetapi aku merasakan bahawa kemesraannya
mempunyai maksud tersirat
bagai kapal terbang di sebalik awan
''madhu ade kamera digital x?''
di dalam hati ku...apekah yang ingin dilakukannya...musykil
''nak pinjam untuk sehari boleh?''
waduh-waduh..aku sudah berbelah bahagi
baru beberapa jam mesra dengan aku
sudah berani meminjam barang
apakah dia berbaik denganku hanya kerana kamera??
patutkah aku pinjamkan padanya??

~~kalau aku bagi kamera klasik pakai kodak bleyh x?kamera jugakkan..kahkaha =)))) gelak evil

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...