Followers

Saturday, March 20, 2010

minyak kereta

dah baper hari dah tak update blog
sebab takde idea nk tulis pe
kekeringan idea selalunya banyak je ilham menerjah kat pikiran ni
dan malam ini agak susah nak melelapkan mata
sebab aku sorang je kat umah
umi, abah, piah n acik takde
derang pegi holiday without me
sampai hati....mentang-mentang la aku keje shift petang
selalu tido acik ade sebelah..takpun kalau piah tdo sekali
bleyh plok piah
esok aku insyaallah akan bergerak ke kampung halaman yang terletak di Sungai Besar
hangkut nenek, bibik im sbb ade kenduri anak wak salamah
nak balik hari je malas nk tdo kat umah paman bad

lepas habes shift pukul 11mlm tadi
terus aku pecut pegi shell
isi minyak sebab malas nak sebok-sebok cr stesen minyak esok pagi
aku selalu isi dekat petronas Primax 95
tapi kali ni aku isi dekat Shell vpower
kenapa eh aku nak cuba vpower?
sebabnya.....
en yaacob cakap die pakai shell lagi power..smooth je..nk speed pon sedap..
en azmil pulak cakap...pakai shell, lembut...sedap je bawak..xde plak tersekat-sekat..nak-nak pulak keter auto
dan disebabkan itu aku mencuba vpower dan ternyata memang benar
selalu aku bawak keter
masa mula-mula tekan minyak, sgt la lambat untuk catch up dan akan rase cam tersangkut-sangkut bila sampai certain speed
tapi bila pakai vpower...yeah memang power...sedap je bawak..tanpa tersangkut..dan smooth je mase drive...sesuway sangat untuk mereka yang suke speed keter...hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...