Followers

Thursday, March 11, 2010

penantian berakhir

hm masuk hari ni dah 3 hari la aku anta piah pegi sekolah dalam seminggu ni
ikut nafsu tido memang ngantuk sesangat
yela dah dua malam sebenarnya aku tdo lambat
buat some works member aku mintak tolong
so memang xdapek la nak tdow awal
berangan nya nak tdo pas subuh
tapi bila mak dah suruh kan
''along anta piah pegi sekolah eh.abah die ngantuk la.''
n sebagai anak yang baik
so aku pun turut kan la
alhamdulillah walaupun jalan banyak kereta
cz pepg org rushing nk pegi kje
tp smooth la hasil bantuan pak polisi di setiap lampu isyarat
time kasih ye pak polisi..jasamu ku kenang dong...

hari ini bape haribulan eh??
11 march 2010 eh?
penantian bakal berakhir bagi semua lepasan eSPieM
yang menanti keputusan dengan penuh debaran
tak terkecuali la acik
punya la cuak die bace latest posting blog die
dan sekali lagi
aku kak long yang baik hati bak kate en yaacob
teman la plak die pegi amek result jap lagi
disebabkan aku masuk keje pukul 3
dan mak aku pulak balik dlm pukul 5
aku telah memujuk acik ngehe
''cik, along anta dlm pukul 2 leh tak?pastu ko balik dengan mak.tayah aku nak patah balik umah.''
''okey....''ayat pasrah...haha naseb la...aku kan kakak die n aku jugak yg kene jadi driver..so diam-diam sudeyh
and wish you good luck and success with flying colors...
and tidak lupa juga pada my kzen, widad and sayaf
~~caca and faten aleya jua... wish you gewd luck too...bittawfiq wannajah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...