Followers

Tuesday, March 30, 2010

walang

copy dr blog umi....
sebak bila membaca....
T_T

Hari ini Mungkinkah ia berulang kembali....

Hampir setahun ' a silent killer' yg telah kunjung tiba. Benar.... ia ujian yang dikehendaki Allah jua...Namun hari ini 27 Mac 2010 Ummi merasakan kelainannya...Tubuh ummi memberikan isyarat yang agak luarbiasa.
Adakah saat ' ketentuanNya' semakin hampir.....!

Ya Allah ..
Aku berserah padaMu atas takdir dan ketentuanMu..
Jikalah ini tempoh yang engkau tentukan
Ampunilah aku
Aku memohon kepadaMu
Moga saat aku bertemu Mu
Saat aku sujud dan beribadah kepadaMu
Tetapkanlah imanku
kesabaranku
keikhlasanku
dalam segalanya..

Rabbana aatina fiddunia khasanah
wafil akhirati khasanah
wa qina azabannar.
Amin.


Ya Allah..moga kau panjangkan umur umi ku...
aku belum puas bermanja dengannya
aku belum cukup berbakti padanya
aku belum selesai membalas jasanya
dan aku seringkali membantah kata-katanya....
Ampunkanlah dosa umiku Ya Allah

3 comments:

nusaibah said...

ek??
umi bkn da ok ke??

akuadalahaku said...

tah..aku dh 3 hr xjmpe mak n bork2...xdn..

zyr zh said...

wei mak ko ok ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...