Followers

Thursday, April 22, 2010

after a week

uish dah lame sangat tak meng'update' blog
agak malas sikit nak typing dan online lama-lama
mood nak tido je...balik kerja, terus tidur..
kalau terjaga pukul 2 ke 3 pagi
online la kejap..kalau tak, kirim salam...

sakit yang aku cakap hari tu alhamdulillah dah fully sihat
parut nye takdelah nampak sangat
tapi kan..jari manis tangan kiri aku da tak cantek da
kering dan makin gelap..dala memang semulajadi kulit ni gelap
nanti nak sarung cincin nikah tak chantek dah sob sob sob
kaki kiri pun can parut teruk jugakla
ade bintik-bintik..macam corak batik
apa-apa pun..syukurlah da sihat dan tak kene pergi hospital pun
berbekalkan antibiotik yang doktor abgi...sembuh jugak
lagi dua butir aku tak abiskan...dia suruh makan sampai habis tapi selalu terlupa

dua hari ini aku sibuk sikit
pergi jabatan imigresen buat pasport
hari rabu pergi, sistem offline pulak...
tunggu-punya-tunggu
3jam jugak la tunggu...tapi hasilnye, hampeyh!!!
so hari ini datang balik...
hantar piah pergi sekolah, pastu terus pergi PKNS
alhamdulillah la awal datang
kalau lambat sikit je tadi, alamat nya tengah hari baru sampai giliran
yela..sangat lah ramai orang, dengan budak INTECH pun sebuk la nak buat pasport jugak
tengok muka-muka mereka ni, muka semua budak pandai
further study kat oversea...asal bunyi macam kecewa ni madhu??
takpe-takpe nanti nak jugak buat topik
''kelebihan belajar dekat Malaysia''
sebab ramai sangat yang excited nak sambung belajar kat luar negara
especially lepasan SPM...ni sah macam ayat pasrah sebab tak dapat sambung oversea 4tahun lepas...
dah dah ...case close..topik tu lainkali arise

ha yang besh nye...duit gaji aku pun laju je mengalir
treat angah...takpe-takpe nanti ko dah keje aku claim ye ngah..hehe
lagi pun dia selalu belanja aku
so takpela...dun mind...tapi enjoy having blast of fun la dengan angah
dah lame tak hang out dengan my sister ni
take chance before she start her short semester next week
dan yang paling bes mase short sem nanti dia akan ambil lesen
aku sangat tak sabar...asek aku je jadi driver kan...hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...