Followers

Wednesday, August 18, 2010

keserabutan yang amat sangat

aku dah lepak kat CC ni nak dekat 4jam...hampir beku dengan kondisi seperti di kutub utara walaupun sebenarnya Malaysia ni kat Khatulistiwa..aku rase cam bilik ni dah transfer ke kutub utara macam citer JUMPER...
disebabkan sejuk yang melampau..posisi duduk ku telah berubah selama 100x dalam sejam.apakah??sejuk giler weh!!!!
setelah hampir 4jam....bayangkan lah aku ngah khusyuk cari bahan untuk jurnal..tibe-tibe computer tu leh mati dengan sendirinye!!! ouh damn..stupid!!!
sume bahan yang aku dah copy-paste kat word sume hilang sebab aku tak sempat save...rase cm nak hampok je computer ni..aduyai...
adakah kerna cuaca yang sejuk menyebabkan computer ni turut cramp?
sabar jela...tapi Alhamdulillah..sgl maklumat adobe yang aku cr aku dah save kat pendrive...
so dah nampak la siket..siket..nak buat pe dalam proposal n nak tulis pe..

usha kat blog mak td..terjumpa story pasal jam terbesar di dunia, zam-zam tower ..replace big ben kat london la ranking die...bleyh la cari macam-macam maklumat through pakcik google..dan subhanallah sangat cantik...mereka bercadang nak tuka Greenwich Mean Time (GMT) kpd Mecca Mean Time (MMT)..



minggu depan dapatlah aku tengok jam ni...insyaAllah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...