Followers

Thursday, August 19, 2010

rase macam nak balik rumah

dah berakhir dua test yang aku rase cam..
adeih!!! nak-nak pulak prof jenab discuss plak soklan die smlm kat dlm kelas
cam byk gak la yang salah tp overall ok la...

n yeah next week aku kne siapkan jugak proposal
macam-mana-pun
kne jugak!! nanti lepas raye boleh go on projek
nak kne mencari kambeng yer..
ade ke product kambeng??

aku penah nampak lamb burger patties je kat malaysia
sausage or ball tak penah pulak nampak
even minced meat pon xde rasenye..
so kne pegi slaughter house?
salughter house yang paling dekat pon yang aku tau ada kat kajang
dekat dengan sekolah maahad muhammadi
kat sg buluh pon ade satu..aish kne tanye pakcik google..

so petang ni bukak pose kat umah wak ani
n hopefully k.olah la masak
hahaha xpenah kotrase air tangan die...heheh

laptop aku dah nak siap..yipee~~~

esok nak balik rumah lah...xpegi kot iftar jamaie
ahad ni ada iftar IKRAM kat area sini..so kire iftar usrah jugak...
so pegi yang tu je la..
pick angah yg aish tepape ta..ade patot tinggal hp...
waduh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...