Followers

Thursday, October 7, 2010

wahai nyamuk-nyamuk sekalian

apela banyak sangat nyamuk bertandang time aku nak tdo ni.lelagi badan tengah penat, otak dah berkarat time tu la die syok sangat nak datang cium aku nye badan kan...berbintat-bintat dah badan aku ni.


orang kate beli ubat nyamuk...aku dengan rumate semangat la beli ubat nyamuk.sebut jela ubat nyamuk pe je yang kitorang tak beli, yang cecair, lingkar, sembur, pendek kata semua dah beli la..tapi tetap tak lut dan tak mampuih la nyamuk-nyamuk ni...

wahai nyamuk-nyamuk sekalian....cepat sangat ke korang hybrid?? segala jenis ubat nyamuk dah tak lut dah kat badan korang ni?? tolong lah paham..aku nak tidur ni...esok kelas aku penuh sangat...malam pulak test kan...petang tadi pun kepale aku macam nak barai dah..mau nye benhol aku ni tambah-tambah besar pulak karang....

harap paham la ye keadaan aku sekarang ni wahai nyamuk sekalian...

scroll chatbox...dapat pulak award...waaa terharu..first time ok...tuan blog pereka cerita yang bagi award ni...hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...