Followers

Thursday, January 27, 2011

4 minggu dah berlalu

pejam-celik-pejam-celik, dah 4 minggu semester 8 a.k.a semester akhir ku berlalu...cepat je mase berlalu....rase macam baru je start sem...
3minggu lepas aku agak merelax kan diri selepas sebulan jugak aku buat fyp.
tapi minggu ni aku dah start balik disebabkan tahap kecuakkan aku bertambah...
risau sgt sebab banyak lagi rupenye...haha teruk kan baru sedar...
sebab nye bajet macam senang la buat biochemical test
ghupenye belambak gile...
bayangkan aku nak kene buat 11 different test ke atas setiap 110 sample....
hadoi taknak juling pulak kan..aku risaw dah ni
kabar nye hujung bulan 2 nk kene submit dah first draft thesis.
tapi satu pun aku tak tambah kan proposal aku dulu...bahan ada la jugak cari kan...


yang pasti aku akan balik rumah lambat.kalau tak sabtu, ahad la jawabnya...
dan agak pack semester ni dengan klas...noramlly org final year rilek je, kelas tak banyak.so boleh la concentrate fyp.tapi aku???klas taknak pack gile...balik je bilik terus terbongkang...belum masuk bab usrah lagi.belum masuk bab program every weekend lagi...kalau tak weekend boleh la buat projek.tu yang tak menyempat-nyempat nak sentuh fyp...
semoga Allah beri kekuatan....doa la aku berjaya habes degree ni dengan jaya nya walaupun result tak seberapa tapi ilmu penuh di dada...itu yang penting...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...