Followers

Thursday, March 24, 2011

Alhamdulillah

sekarang pukul 620 pagi bersamaan hari Khamis
cuaca hujan dengan sangat heaven.kalau tidow ni memang sedap sangat
tapi aku gagah kan jugak walaupun ngantuk
setelah minum dua cawan coffee, segar la jugak
bermulalah kerja aku...setat dari pukul 10 malam sampai la sekarang
alhamdulillah setel..slide for presentation and abstract project...
 kol 8 pgi karang nak pegi jumpe supervisor...
setel sume tu, balik bilik, qadak tidow....yeay!!!
korang tau kan sebab pe aku pulun hari ni
jadual aku sangat pack....
dan need to submit abstract n show slide today jugak.
takleyh tangguh
kalau tak memang tak sempat la sebab Isnin aku dah present
pagi pulak tu..dalam pukul 945 am
doa kan kejayaan aku dan bagi ketenangan hati serta dipermudahkan segala urusan....
nak solat subuh and tdow kjap.penat ...hehe

2 comments:

Kosong said...

good luck penjahat..

doa saya sentiasa untuk awak!

zenkiemer said...

tenkiu....doa tuk sy selalu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...