Followers

Tuesday, April 5, 2011

marvellous sandwich

alan-alang beli la stock kan
nak dekat exam ni, keinginan untuk makan sangat memuncak
hehe jadi kne la beli stock
aku terigt, semalam aku ade bawak roti sebemban
yang besar cenggini ha...

buat bantal peluk memang bes hehe
dan aku bawak balik spread cheese
sebab semalam ade pesta cheese untuk subjek Dairy technology
semalam memang mebantai segala jenis cheese
dari yang sedap sampai tahap yang busuk gile tapi sedap...
nak tau cheese ape yang busuk gile tapi sedap?
blue cheese n camembert cheese

ni camembert cheese tapi yang ni sedap...hehe melt kat tengah...tp bau die pergh...haprak!

yang ni camembert gak.tp yang ni lagi haprak...nk telan tu pk dua juta kali....rase die sgt kuat and pungent..

ni blue cheese yg femes tu...yg ni bau die sgt pungent...bile ngap, mak aih..bleyh terpacak rambut..rase sampai kepala...tp after taste sedap...heh

ok2...stop dulu citer pasal cheese 
lenkali aku rjen aku cter

aku sena nak citer aku buat sandwich yg sedap...
bahan-bahan die...


memula potong slice roti yang gedabak tadi tu
pastu...


sapu spread cheese...aku gune Kraft easy cheese..meleleyh kan?sape yang gile cheese tu mesti geram je tengok..hehe tak de cheese bleyh sapu margerine...


letak timun plak...aku ingat nak beli salad.tapi cm banyak la pulak...so beli je timun.senang.


then, letak tuna.aku beli cili tuna je sebab tayah letak sos dah.kalau nk letak tuna in olive or water, or tuna spread pon boleyh.ikut suke


then telangkup la dengan roti lagi satu yang dah disapu cheese spread..pergh kalau bakar ni sangat la sedap sebab it will be crunchy..marvellous...tapi aku buat kat hostel ni...mane plak la kan nak cari pembakar kat sini....
hehe cmfm ade yg terliur ni...

selamat la rase...pasal cheese tadi, nanti aku citer pjg...hehe 

p.s.  cheese yang aku gune ni halal yer sebab bahannya guna microbial rennet...
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...