Followers

Saturday, June 11, 2011

kawen-kawen

maaf yer, bukan aku yang berkahwin.kawan aku.kawan sekolah rendah, kawan sekolah menengah, kawan matriks dan kawan seuniversiti... 4minggu lepas, termasuk minggu ni, baaaaaaaaaaaaaaanyak sangat jemputan kawen.boleh kate setiap minggu la jemputan nya..cuma minggi lepas dan dua minggu lepas je takde.

21 May 2011 - kenduri farhana sumiran..member aku mase matrix.kami takda la rapat sangat.kenal cemcamtu je...tapi aku still ingat die dan 'kembar' die, syira...memang rapat sungguh cam belangkas..kenduri derang ni kat Presint 8, Putrajaya.


Fana & Danny

habes je makan, bagi hadiah, salam pengantin, terus gerak pegi Shah Alam pulak. Engagement my classmate.Nadzirah Ramdzan.mase Form 5. she's beautiful! sembang punya sembang, sampai pukul 530 petang.punya la lame sembang.aku siap makan soto 2 kali round.


Nadz & Kamil

22 May 2011 - Kenduri Hafiz plak.Hafiz ni pun classmate mase Form 4 dan form 5. aku kenal je wife die sebab senior sekolah dulu...aku pegi dengan one of my member, zeyra. jumpe la member lain, Dayah B, Yadah, Asma', Alia dan senior-senior lain.


Hafiz & Kak Ainul

28 May 2011 - Kali ni jauh siket.merentas negeri, kat Teluk Intan, Perak. aku gerak dari hari Khamis. Pergh sampai-sampai je, kene tolong dia siapkan hantaran, inai nye la, macam-macam la. memang tambah experience la. Kalau da member nak kawen nanti, tolong-tolong la die.kesian aku nengok pengantin.kalu-kalut habes. pagi nak bersanding tu, aku pegi cari fresh flower, nak buat bunga tangan tu..ha bunga merah tu, aku ler yang buatm di bantu oleh mak andam nye. pastu pegi amek cake, standby cake tu kat meja cake..pergh...member aku pulak si pkah, jadi pengapit.lagi haru...sebok menginai kan pengantinnya.buat je la asal boleh.Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar.jumpe la member-member matrik...


wani & Fendi

4 Jun 2011 - kenduri member sekolah rendah.sam-sama naik bas.hehe. aku g dengan ara.sampai sana, jumpe Farah Ain, Tqah Jo, Asma', Alia, Husna Jamil. tapi tak dapat tangkap gambar dengan pengatin sebab derang pegi outdoor session photo. punye ler lame kami tunggu tapi tak balik-balik.las-las kami tangkap je picture syok sendiri....


Shazrina & Azry

Pape pon aku doakan korang semua bahagia hingga ke akhir hayat...semoga diberkati Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...