Followers

Tuesday, July 31, 2012

Tengah rajen..hehe

Just arrived home at 1030pm... Hmm
Kene pulun peghabes keje yang patut, yang dah nak sampaidue date untuk submit because of esok nak cuti..yipeee..helloo...bukan cuti sesaje ye...esok nak hantar dan teman umi pegi HKL. Appointment dengan doktor for the last session of chemotherapy. Actually 3 hari berturut, isnin, selasa dan rabu. So aku volunteer nak teman hari selasa. Takpela..bukan selalu..bleh jugak rehat sambil cuci mata. Kalau sempat, boleh shopping raya..kan kan..hahaha.gaji dah masuk..yihuuu!!!!

Lately kaki aku selalu cramp memalam mase tengah tidur. Orang panggil tarik pemende tah. Selalu orang yang pregnant yang kene. Tapi aku yang confirm-confirm tak pregnant dan masih single ni, asek la cramp. Sekali die datang, pergh tejaga tidur. Kadang-kadang tak leh tidur dah..umi cakap, sebab kerja banyak sangat berdiri dan berjalan..maybe la kot. Most of da time berdiri, dan berjalan dengan safety boot yang berat tu. Shud b kite yang bawak kasut, tapi aku rase safety boot yang bawak aku..haha mengong..

Ok la..penat sangat. Have to sleep..kang esok tak bangkit sauk...nite olzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...