Followers

Sunday, August 12, 2012

Raya datang lagi...hoyeah!!!

Malam ni dah malam 23ramadhan. Lagi berape hari je lagi nak raya. Org puteh cakap, raya is around the corner...maknenye tak lame lagi dah ler tu.

Orang lain syok nak sambut raya, cuti straight sampai seminggu...aku..aduyai sehari sebelum raya kje lagi. Pastu raya ke 5 dah kerja. Kire aku cuti raya betul-betul yang aku mintak cuti adalah sehari...naseb la kalau raya jatuh ahad. Kalau raya jatuh sabtu, alamatnya selasa aku kene keje la. Aku mintak cuti rabu je kot... Tibe rase cam tak puas hati. Yang ko gatal volunteer awal-awal sape suruh. Padan muke! Huh...

Tapi aku dah mintak izin bos aku, aku nak cuti sabtu sepanjang syawal. So tak dela gaduh tak dapat raya. Kalau cuti weekdays bukan boleh pegi mane pun kan...ha yang aku kne kerja adalah sabtu,kames, jumaat, sabtu seorang yer. Bersama bos aku 2 orang amoi. Kalau derang tengah mood baik, derang tolong. Mood tak baik, memang terkontang kanting la aku buat sorang.

Kerja yang memang dah dalam list, kire plate count, kire lactose count untuk first sabtu, plating siti punye sample, buat shelf life scm dan evap la....babe, jangan mengeluh pliz. Ko yang accept kerja ni...plzz ikhlas lillahita'ala.

Be strong!!! Ok kaki kejang...memang status ku kaki kejang hari-hari...huhu

2 comments:

Kosong said...

hi kaki kejang..selamat raye

akuadalahaku said...

Selamat hari raya jua ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...