Followers

Thursday, May 21, 2009

sofiah kauthar...





she's the youngest in my siblings
6 taun
sgt suke merengek
but she was our gold
without her, no kid noise...he
very freak to get sumting
so cute,adorable,baik...
love eating like me
alwiz be my experiment tools ngaaa..
still tadika
every morning i must take her bath
pakaikan baju,sikat rambut, make breakfast
tunggu die naik van..
kekedg sgt la mls nk ngaji..hehe siap kne rotan dgn aku..
she loves swimming
she loves making frenz
she loves eating my dishes...he
when im sad, she will come n comfort me
she sleeps with me when we are together
11years we are waiting for a baby n she come bright our day
give happiness
byk name die..-piah,sofiah, bulat, cik embun **my mom eh.., gemouk...heheh
n we are love her so much even kitorg suke buli die...
die suka wat scar kat aku by using her nails n cakar tgn aku ish
die sgt behs..suke wat awkward jokes...heheh
i love sofiah...

5 comments:

mEgaLomAniA said...

huuu...cam same je kiter nye rutin..mandikan die..sikatkan rambut die..hahhaa..tapi..anis lagi nakal la kan..sgt ske mengarut2..sgt byk exposure..smpi diri pon dh mcm org tue..haha

mEgaLomAniA said...

owh ye.anda telah di tag..jd sile la bekunjung ke blog gue..

Anonymous said...

ala, die nakal2 tuh.. msti dpt dr ko jgk kn? hahahhaha.. nway, sweet jgk la entry ko kali nh.. it reminds me of my youngest brother.. =)

Aisyah said...

huuu kakak mithali

akuadalahaku said...

hahaha nakal-nakal die pon ttp syg...
isya-mithali la sgt...hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...