Followers

Thursday, October 1, 2009

takziah~

msg masuk---1oct2009-0718
tp aku still tdo..aku jage kol 830
'salam to all, umi ukh atiqah n ukh ruqayah telah meninggal dunia jam 0058 mlm td di sebbkn cancer. Al fatihah.'
aku tergamam...sambil menghadiahkan al-fatihah
then i thought about myself
about my mom...
suddenly my tears drop...
cant stop..
still drain out from my eyes~
no no no!!
i cant b like dis..ive class at 9
take a bath but still thinking of dat
odw to class..siyes cm nk cry again
take a deep breath..
sent a message to my mum
''mak, i miss u..take care..jgn lupe makan ubat..jumaat ni ada test..isnin dgn selase gak..selase 2 paper..pray for my success eh...love u sooo much!!!"
2 hrs later she reply..
"me too...u take care too...i'll always pray ur best.."
**semua manusia pasti kan kembali kepada nya...bila, dimana dan sebab musababnya kita tak mengetahui... hanya DIA yg mengerti...**

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...