Followers

Wednesday, April 9, 2008

kata-kata terakhir sebelum camar pulang senja

today is da las day i will stay at home before i going back to my 'beloved' college tomorrow..hehe need to going back cz i cnt study very well at home..since a month im not going back so bile dh balik tu...xigt da nk stdi dok ngadap pc,tv,novel xpon membuta jek..hahah tp balik ni mmg terase sgt menyeronokkan..hehe pdhal ahad ni nk xm..hahha

yesterday..g book fair with my angah and piah...memula mmg xnk bwk piah tp abh suh..so bwk jela de..kitorg betolak follow abah g keje.abah drop kt bkt badak aroud 7.30..


7.30- kat train bkt badak..da de train da..p angah ckp' weh tayah r nek dulu..bkn nye nk cepat pon.kalau masuk pon bkn dpt duduk'.tngu punye tunggu skali train kne cancel lak..tngu r half hour.ceh angah nye pasal r...tngu jela..piah da bising da...

8.05 -train sampai....msuk train..xdpt guk duduk..'eleh angah tu..same je...' piah da nguap2..ngantok..da nk smpay batu3 nye stesen..da r kakak ni offer duduk..so dudukla..ramai sgt org time tu..yela time org nk g kerja datz y la...


8.45-smpy kl central..aku da x tahan nk p toilet..so tgl jp r dak2 uh kt dpn maybank..heheh patu g foodcourt..breakfast..aku bwk bekal nasi goreng..so bli teh tarik..dah bwk de kne r bwk bag pack..isi baju de segala bende r..huh tkot guk de muntah..

9.30-okey ktorg da nk grk g pwtc..book fair..kne r bejalan...haha dlm train sempat g adik ku posing..da sampai de pnat lak..suh aku la plak kne agkt,angah ckp "ko yg nk bwk..ko la agkt.."sengal giler r minah tu...hampeh..kurus aku agkt dak kcik tu hr2...berat cam tong gas..heheh sori piah tekutuk..hahah sempat g posing dlm komuter

10.00-mask book fair..jenjln ronda2..dak kecik uh sebok cr buku tok de...'along..piah nk buku mickey mouse jgak xnk buku lain""ala smlm kan abah da bli tok piah buku mickey mouse kte bli buku lain plak la..'''' xnk..nk bku mickey mouse guk''bku stick-stick bleh?''oklh..." carila buku de..selagi xjmpe buku de selagi tu la xleh tgk buku len..hahah siap majuk g...grm tol...ok da jmpe buku de g cr buku tok acik lak..n ktorg bli 2 novel english fiction n UNGU KARMILA...hehe...mmg da lme nk bli buku tuh...p bz je n kopak..heheda pat pusing2 uh de nk plak cr belon...ok cr r tok de belon...dgn muke x malu nye aku g r satu booth ni..'abg nk belon satu bleh?'' ok de bg belon kaler putih...'piah say tankiu pat' heh cm bese r...de segan..hahha jenjalan lagi smpy kaki lenguh..g lak ruang legar bawah...jln cr quran tok mak..jmpe tapi takut mak x berkenan plak..so kitorg just amek je no boost cz kames mak nk g sne guk..so biala mak pilih sndiri..mntk diskaun p dpt RM40 je..tgh jenjln tbek..'along piah nk buku dora tuh...'tgh tgk tbe ''POP!!!"belon de pch..pe lagi menanges r de...melalalak nk balik..adeh malu guk r sumer tgk..so pgi la kua jap..da stop nanges masuk blk g cr magazine...REMAJA..

belon yg xlame idop

ni la hasil lukisan aku...

1230-kitorg grk nek komter g midvalley..igt xnk g..tp cm nk guk g..even piah da bising..hahaha gatal guk nk g..so kitorg g mkn KFC and solat..g jejak kt sinma bli brg sket..ronda2 dlm jusco..pusing2 da pnt try bju patu blik...mak ckp de nk amek kt bt3 ol 4 lbih...

godek pe tah piah tu

3.15-nek train g klsentral...pulang..b4 balik piah de nk nek da r mainan kanak2 yg gerak2 uh..so tgkp pic je..

3.30-smpy klcentral tngu train plbhn klg..tetibe
angah:'weh long..ko zip r beg ko tuh..org tu asik tgk je..'
aku : 'ha yelah2 aku zip..tlupe td...weh ngah!!mne kamera weh...huwa mne weh cek dlm beg da x..cek r weh..beg plastik ko da x?''''
angah:la mne de..ko yg pgg td..mne aku amek..'
aku : 'abesla aku rse ttgl kt kdai las tu r..kt kaunter ot..huwa nk nanges r..aku g mid blk r g cek da ke x..ko tngu sni dgn piah..bleh?''
angah:weh jgn nanges r..cek r dulu asek nk nages je..
aku :ha yelah..aku g cek..
huhusejam guk r g pth blk sume tuh...tjatuh kt kaunter tiket uh..da org jmpe..de bg r kt kaunter tiket uh..kus smgt..alhamdulillah jmpe blk..kalau x xtau r..huhuh

5.15-smpy bt3..train xde...sejam guk...uhhu hujan plak tu..piah siap ttdo dlm train..aku la kne agkt de..kua train ujan redah jela...

piah:along ujan la...
aku : hahah tu la spe suh tdo..
sian de tjage..hahah....

huwa...pnt giler!!!dat nitetdo awl..n sgt pnt...smpy esk pg aku x sda aku bgn kol 1230 tgh hr..hahaha..tp mmg r pani aku xbwk piah da g kua skali..except kua dgn mak+abh..penat weh layan de..merengek la..nk angktla...adeh...tp mmg beshla g kua...blnje xde r byk p ble kire2..seratus lbh guk r..cmpo mkn n tmbg...

huh esk aku nk blk kolej da...kne std r..dok umah cnt std...paper1st ahd ni..jum mmg da rancg nk berkampung kt library...dgn pka..yuhuu xleh r dok blik..aku tdo je nnti..hahah
hahah de tejage..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...