Followers

Sunday, July 20, 2008

rehlah yg sewonok

akhirnye...aku selaku pgrh rehlah usrah kali ini berjaya gak melaksanakan dgnm baik even mcm kelang kabut sket...
p tu bese r an...aslkan agak menepati masa...he
so game hr ni aku, amal and ain yg handle...kalo x k.maryam yg handle tp disebabkan die xde
so kami ber3 la...
even ada la dalam 20 org p meriah la...sbb dak2 junior ni sgt la havoc..especially tim yg kecoh...hahaha
comel lak dak tu...

1st game=sasaran ukhuwah
2nd game=si buta dan rakan2
3rd game=belon ajaib
4th game=taji ayam
5th game=pindhkan barang(he game budak2)

tp sgt sewonok dan enjoy...pastu mkn bbq plak.ayam yg sgt sdp..k.lini yg marinade (ejer je...he =) mkn ayam nasi grg n coleslow...sdp2 hingga menjilat jari. cm ayam kenny rogers...

lasnite...fun dtg..so kami lepak beramai2 kt KC..aku wani awang farid and fun..pkah xde//de br blk dr PD..borak2 la..da lme xlpak sesme...heh byk guk r tuka cter2..sumer da jd org tinggi2
fun presiden fac bioteh de kt UDM
awang presiden biomix
wani MTM KC
farid MTM k6
pkah yg sgt bz SU klab bio de...
huhuha aku bese je pa ku sgt bz sem ni...adeh
ngantok r weh

hm td lak jumpe faiz petak n aizat...
derg ni hampeyh tol
da sllau dtg p xpnh jumpe aku...
sumbunk tol...

huwa ngntok sgt
perlu tdow sbb ptg ni nk pgi joging
hee ady g mlaka x msg aku da..
grm tol....
bear pon syp je today...
aku mc pon xde respon..pepelik sngguh mrk..
tapela
aku pon pnt hr ni...
nk sleep


kroooh kroooh krooh... ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...