Followers

Friday, February 27, 2009

saya rndu~~

saya sedang rndu...
org yang jauh di mata...
dulu jauh jugak...tapi dah dekat..
sekarang dah menjauh balik....
isk isk isk
2 hari sudah die pergi....
2 hari juga kami 'mcm' xmsg..
si die bz...
bz mengalahkan menteri...
tarzan kat hutan pun xse bizi die...
dan saya tau
die xbace blog saye ni..
taktau nape...
may be sebab die malas kot
hahaha lagi pon saye byk merepek di dlm ni
tapi saya sgt rndukan nya
hari tu jumpe die pon
sekejap je
tapi jumpa jugak kan??hehe
die
- hp same
-baju same
berjanji untuk sumer same??
oh tidak!!! tidak pernah...hahah sebab aku xsuke berjanji akan itu
tp serasi nak wat cane
tak janji pon da tersame kan kan???
hehehe...
huwaa sye sgt rndu kannye di saat ini...
nun jauh di penang....waduh!!!
die....dengar tak saya dok whisper kat angin ni
saye rindu kamu la....
lagi wat saye sedeyh
result test sgt la sedeyh
aku da try pulun sehabes mungkin
mungkin Allah nk suruh aku usaha lebih lagi
antara paling rendah..
**fail kot 2 subjek..
aku sedeyh...aku upset....aku down...
sgt down...dan aku xde mood kejap nk layan org..nk studi....
**tapi ini adalah sementara...aku tau itu..hehe
--mood ku mcm laut...bergelora...tenang...ribut..mcm tsunami pon ada jugak =)
aku tau aku kene usha lagi kera...start from now..
rent a lots of books from library...heheh be a nerd gurl **hahah cudnt imagine..
---madhu become a nerd gurl----
mcm pelik kan...hahahha
**saye sgt rndu piah...sy sgt rndu rumah....sgt rndu umi...sgt rndu abah...sgt rndu angah...sgt rndu acik....sgt rndu katil kt umah yg bes!!!
____being homesick is like hell______mcm crazy_____yihuuu!!!____

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...