Followers

Friday, January 1, 2010

...+_+...

kelip-kelip di sangka api,
kalau api mana puntung nya,
hilang ghaib di sangka mati,
kalau mati mana kuburnya...

selamat datang 2010
010110
tarikh yg menarik
aku mmg suke highlight angka-angka yang aku rase cantik..hehehe
-tibe-tibe-teringat-111111-yg bakal menjelma-
tahun baru...azam baru
azam lame peciter???
hopefully azam yg lame dah tercapai
kalau yg masih xtercapai tu
kite extend ke taun baru ni n try very hard to achieve
muhasabah pe yg kite dh lakukan sepanjang 2009
dan 2010 ni kite tanam azam baru
''jadikan hari esok lebih baik dr hari semalam''

qish -my kzen 'endon'-balik harini
tpi die tak roger aku lagi
ive promised her to celebrate her birthday
**aku xlupe ok~~
dun forget roger aku eh...
kalau tak, selamat la xceleb...ehehhe

dah 2tahun lebih aku berblog
since dec 2007
lpas aku tengok balik pe yg aku dah tulis sumer
hahaha banyak je yg merepek
dan merapu
tapi tu sumer
wrote with heart
yg baik jadikan pedoman
yg xbaik tu..abaikan
sbb aku mmg suke merepek...

tp maafkan daku jika terguris hati..terkasar bahasa
terlepas kata...segala terrrr...
aku insan lemah...
dan recently kurang dan agak malas nk update
sbb sgt penat bile balik kerje...
so kalau bersawang, berhabuk..hehe sory la yer



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...