Followers

Friday, March 6, 2009

saye sgt bengang!!!!!

yihuu pada awalnya..niat ku mmg nk tolong mbr..
tapi da lame ni aku rase bengang...bengang giler!!!!!!!!!!!!!
las minutes sumer nye...dan aku sgt la cm dah xde mood nk wat keje....
"baner tu touch up sket bleh..."
"nnti dapatkan van tuk announcement...."
"ala teluper la cop poster..."
"bykkan flyers taw..poster pon.."
"boleh tak buat banner lagi satu??"
"folow up putra.fm taw esok..."
adeh permintaan yang aku rase cm " argh!!!!! shut up!!!"
hr tu kate xnk van...tak berkesan lah kate nye....
semlm xckp awal2 suruh repair banner...before gantung...
settle tempat lambat...
pnt ajk aku siapkan poster dgn bersungguh dgn hrpn tayah la ngadap n jejak kaki kt BHEP
putra.fm????rasional ke???ade ke org dengar???
argh!!!!
aku nk balik....da mula la ni aku nk lari mcm hari tu jd pgrh PC fair...
someone...plz kidnapped me....
aku tak suke la....adeh~
mcm menyesal jugak niat nk tlg kwn tu...**twok kan...
tapi aku tak menjangka kan begini...
lagi twok dr prog aku.....adeh~
**keluhan yang sgt menyesakkan dada....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...