Followers

Sunday, March 8, 2009

sape yg bodoh??

alkisah terjadi lebeyh krg 2 minggu lepas **aku pon xigt da actual time die biler
da lame nk citer kat blog sena tapi xberkesempatan
**asek terlupe jew sna nye..heheh
da la mmber aku sowg ni..
ktorg tengah lepak,makan lunch kt fac...smnteara tunggu nk continue lab
"weh korg...samseng giler aku tadi"
"pehal ko ju(bukan name sebena)??"
tadi kan..aku..bla-bla-bla...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

aku (ju astika-bukan nama sebenar..hehe) alik kolej kjap tadi...aku bwk motor..ikut gate blkg **hanya warga UPM tau..he
aku nk pegi jumpe ayah aku jap kat cafe..biler nk masuk jalan ke cafe **bg signal lagi...tibe2 ada la sorg mamat ni menaiki keter **honda kalu x salah...dari arah bertentangan...dengan kuat nye die jerit, "woi, one way la bodoh!!!!"...aku (ju-bukan nama sebenar)...dengan bengangnye, telah mengejar kereta tersebut dan merempit **speed maut punye....kerete tu meghala ke lebuh silikon **ha yang ini warga UPM dan sekitarnye amat arif..harap maklum..heh
dan die menyuruh kerete tersebut berhenti..
"nape saudari??**bajet sopan la konon.."
"encik, saye ni dah duduk kat UPM ni da 2taun..saya dah tau la jalan mana yang one way jalan mana yang two ways...encik, saya tengok encik ni sgt hebat..kerete mewah nye...tapi satu jew, saya ni terpelajar..xde labodoh mane pon...daripada encik yang masuk sini tah baru bape kali..ntah2 first time...dengan kasarnya panggil saya bodoh..sape yang bodh sebenaarye..??"
aku dengan rase sgt puas..tros blah balik kolej...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ha itula story mory kawan aku ni...so sape yang bodoh???hahha...ju( bukn nama sebanar)
korg tk mmg mcm sempoi dan ganas...tapi senanye...sgt la feminin dan sopan...kuikui...

**ha...jgn sesuke hati pgl org bodh yew =p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...