Followers

Tuesday, March 24, 2009

takde koje...heh

tagging by acik..
**ish adik aku dah pndai tag2 org..ade ke kene mandatori..hapeys~

1.Anda rasa anda hot?
tak kot....dalam cc ni sejuk je..haha

2.Upload gambar kegemaran anda.


3.Kenapa anda suka gambar ini?
unik giler...ade ker?? sausage wraped with french fries...looks delicious he


4.Bila kali terakhir makan pizza?
disember hr tu..with bik jah..he die blnje dominos sgt sedap~

5.Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu terakhir??ha dlm bus td..nur kumalasari

mnde tah tajuk die..pcik bus psg sinar ok..

6.Apa yang anda sedang buat selain daripada selesaikan tag ini?
aku ngah cr bhn tok lab report...coconut mil extraction..spe nk tlg cr kan??


7.Selain dari nama sendiri,anda suka dipanggil dengan panggilan apa?
jrg org pgl name sena aku..hehe frequently maDHu

8.Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan sila lakukan kalau tak nak kena denda mandatori.
-yurt

-aqeel
-biha
-feyna
-yah
-awang

9.Siapa no.1-kepada anda?
x-ruma8 aku time skul lu..2yrs kami besame..mish dat moment huhu..

10.Orang no.3 - Ada hubungan dengan sesiapa?
hbgn dgn sape??


11.Kata sesuatu berkenaan dengan orang no.5
die??diam-diam ubi berisi..yah poyos.. =)


12.Bagaimana pula dengan orang no.4?
huwa lame xjmpe die..rndu smgt..


13.Siapakah orang no.2?
besfren aku dr tadika..


14.Bagi pesanan anda pada orang no.6?
pegi repair hp ok!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...