Followers

Tuesday, May 11, 2010

setelah seminggu

seminggu jugak la aku update
i mean write something
banyak aku copy paste je anything yg menarik...
so wuts da topic today??
aku dah lame nak tulis topic ni tp aku rase cm berat jugak la
takut ade anyone yang trase
so aku akan guna bahasa kiasan n tak taw la anda-anda yang setia melawat blog saye ni paham ke tak

pernah tak anda terima hadiah tak keysah la dari sesiapa pun
kawan ke, kawan istimewa ke, mak ayah ke, pacik macik ke, kucing kesayangan ke
dari sesape je la kan
ape yang anda buat dengan hadiah tu??
letak kat tempat istimewa..tinggi-tinggi kalau boleh kat bumbung
takpun frame chantek-chantek...
kalau dpt baju, mesti korg rse semangat nak pakai kan

penah tak bila korang dapat hadiah
pastu korang tak cakap terima kasih
pastu accpet cm nak taknak je
pastu bagi budak-budak atau kucing main
tendang-tendang bende tu kalau ianya soft toy, penyek-penyek kan die
kalau dpt frame gmbr, korg buat tak taw jek.letak pon sepah-sepah
kalau dpt baju pon aci campak je kat memane...
dan korg buat sume ni depan mata orang yang bagi hadiah kat korg tu
waaaa gile xde perasaan beb!!!

aku citer ni sebab aku si pemberi hadiah
dan yang menerima hadiah buat camtu kat aku
nak je aku sound
"ko tak suke ke hadiah aku bagi tu ek?agak-agak r weh kalau xsuke..."
boleh die bagi anak-anak kucing dia main..
siap sepak terajang...depan mata aku ni
punye la semangat aku pegi cr hadiah tu
die buat camtu...ape punye org daaa
dan aku memang sgt terasa sampai sekarang
bnde ni dah lame...tp aku simpan je
sampai hati dia buat camtu
dan aku xsanggup lame-lame kat umah die
aku pun chow..
sbb aku rse mcm hati kne pijak-pijak dan disepak-sepak
bile hadiah yang aku bg tu depa buat camtu...
aish...
rite now aku taktaw la kan
hadiah tu jadi pe
tah2 selamat jd makanan tong sampah
huhhu....

~~~plz appreciate any present tak keysahla sape yang bagi...dan ape mnde yang die bg tu...
sbb org tu sgtla semangat beli khas untuk anda tapi anda tak menghargai nye..agak-agak r weh kalau xsuke pon...janganla menjahanamkan bende tu depan mate die...sgt trase okey!

4 comments:

Kosong said...

aku suka dapat hadiah makanan,jadi leh kenyang hehe

akuadalahaku said...

yer..sbb prot anda sgt bsa wpun bdn sekeping

Kosong said...

adehh..sekeping tu luaran je..

akuadalahaku said...

yela dalaman berkeping-keping la ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...