Followers

Thursday, May 13, 2010

bila nak tidur

masih kuingat saat aku sebilik dgn wani dan ayu
kat bilik L3 232 Kolej Keenambelas
saaaaaaangaaaatttt besh!!!!
kami sangat semangat mendeko bilik...dinding sebelah kaler purple dan sangat shantek!!!

banyak benda yang kami share bersama
suka duka..tapi meriah...bilik kami tak pernah sunyi dengan suara-suara merdu kami bertiga
paling aku teringat bila nak tidur
mase tu la masing-masing layan karaoke
pasang mp3 through HP
pastu nyanyi same-same
kalau tengah emo, time tu la nak release segala bende yang serabot dalam kepala
kami tak hirau ape orang kate
sebabnya...bilik-bilik kat situ bila korang jerit kuat-kuat pun
bilik seblah-bilik berdepan-bilik yang kedepan lagi-bilik seterusnya
tak kan dengar pun..sebabnya bilik sebelah bising pun kami tak dengar
ha bile nyanyi tu, xkeysahla suara sedap ke tak
janji feel...sampai dah penat, then bace doa tidur, tros la tidur

bila ade yang mood xbesh ke sedeyh2 ke
kitorang share citer,...pampered each other...
kalau tengah sedu sedan, we calm each other...
nanges-nanges pun, we olz akan peluk, bagi semangat
yang bes tu, katil kitorang susun rapat
hujung belah kanan dekat tingkap, katil ayu
aku tengah-tengah
dan sebelah aku wani...

akhir-akhir sem lepas
bilik kitorang tak pernah takde buah
alkeysah boypren ayu jual buah
dan die pon stat la jual buah kat floor
so kalau malam-malam tu stok buah tak habes
aku la jadi clearer nye...heheh
sebut je nak buah pe
buah nenas, jambu, tembikai, belimbing, mangga semua adalah

ni masa jenjalan kat pullman

dan ye aku bakal merindui spend time dengan derang
rindu nak joging same-same

pegi bukit expo..berpicnin..roang lain sebok joging reduce weight, kitorg fain weight

balik joging nyanyi-nyanyi dengan gembira walaupun hari esok tak tau pe yang bakal terjadi
lepas tu jumping dance yang aku selalu fail nak buat
sering digelakkan oleh wani dan nisa...haha

xnak kua bilik punya pasal masa fogging...gila macam nak mati tahan nafas..

so bila nak tidur, aku memang rindukan saat-saat bersama mereka~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...