Followers

Wednesday, May 26, 2010

i'm not a girl not yet a women

on 22nd of May, i was 22 years old.
21 tahun dah berlalu dan aku masih cuba menyedarkan diri yang aku dah umur 22...
''hunny!!! wake up!! u owready 22..be matured please!!!''
dan aku masih bermuhasabah diri memikirkan ape yang telah aku lakukan dalam masa 21 tahun yang lepas.aku merasakan banyak masa telah terbuang begitu sahaja.banyak sangat!!
banyak benda yang masih aku tidak pelajari dalam mengenal erti hidup.
banyak lagi yang perlu aku selami untuk mencapai kejayaan yang sebenar.
bertambahnya usia semakin dekatlah kita kepada mati.
dan sepatutnya dengan pertambahan usia, semakin berkobar-kobar lah kita untuk mendekatkan diri kepada NYA.

pada 22 may tu jugak, adala seorang kawan zaman sekolah rendah dulu yang telah mengakhiri zaman bujang. kami telah berkonvoi beramai-ramai sebanyak 3 kereta ke majlis resepsi yang terletak di sg. buloh kuala selangor. setelah 10 tahun tak jumpe, tup tap tup tap dah kawen dah kawan aku sorang ni.segulung ucapan TAHNIAH buat pasangan pengantin Hajar hajiman dan suaminya. dalam beramai-ramai konvoi tu, ade dua orang rakan yang memag dah berabad la tak jumpe, turut serta dalam konvoi tersebut, alya dan suraya. mishing school momento.
haila...semua dah berpusu-pusu nak tukar status bujang-kahwin, cik-puan...bulan julai nanti resepsi nola pulak.kawan baik mase sekolah rendah. bulan september ni pulak yusra punye resepsi pulak... tahun depan dah bersusun dah yang queue nak buat majlis. aku???ouho malas nak memeningkan kepala otak lagi selagi FYP tak setel lagi...jadi sila setkan mode silent pada soalan-soalan yang sebegitu atau persis sebegitu.takkan dilayan soalan-soalan tersebut.

and yeah..im not a girl anymore but im owso not yet a women.so where i am??hehehe

2 comments:

hidupsihat said...

selamat.

akuadalahaku said...

alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...