Followers

Thursday, March 26, 2009

akhirnye...

abes jugak test..lame tol..2weeks
p ok g dr hr tu..
he sabar jela kan...byk dugaan idop ni..
mcm tazkirah yg k.ct bg hr tu..
sabar ni ada 3 jenis..
  • sabar dalam melakukan ketaatan kpd Allah
  • sabar dalam menahan nafsu dari melakukan maksiat
  • sabar pe eh lagi satu...adeh pe yer..adeh terlupe...

**twok la madhu ni...

hm smlm...aku msg mak aku..he kol 12..aku igt die dah tdo..

kol 1230 ...trut tut...**heee mcm nokio 33 sekupang jew..

'umi tak tdo lagi..balik lambat tadi..pegi usrah..lepas tu tgk 2 baby'

'ha!!k.pipah dah bersalin ke??anak pe??'

'Mohd Ahnaf b Hasan dgn Nurun Najah bt Mohd Aqram'

"waaaa...dedue dah pair...bile lahir??'

'Ahnaf 12 hari. Najah 3 hari'

'besnye...xsaba nak jumpe..khairun pon da lame x jmpe..tbe dah dpt adik kan umi...'

'tula..da berlari dah'

'k la umi...nk tdo..sakit pale da ni..siap pky koyok n lumur myk kapak lagi,,hehe nite umi..luv u'

then aku pon g la tdo....dgn hati yg agak hepi..selesai dah prob aku satu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...