Followers

Monday, April 11, 2011

Selamat Hari Jadi, Huda…


Tarikh 10 april 2011, genapla cik Norhuda Nordin berumur 23 tahun.

Kami dak-dak geng sengal – aku, mira, ana, ainul, dayah, seha, nor, shud be ada nisya

Celebrate beday die kat Chop & Steak yang fofuler yang amat di seantero Serdang ni.

Tapi jujur ler aku kabaw kat kome ni, hak kat tempat baru ni, makanan die tak bape nk syok..aku tak taw la awat nya kan.tapi rase die kureng walaupun deco sangat la retro n chantek sesgt! I'm fall in love with the red vesper….

Saya dengan sangat eksaited membeli bunga carnation yang org salu dok hangkot pi kuil tu kan…tapi I really like those flower sebab murah dan sangat chantek…I like the yellow one and white color…

Nor yang sangat ler eksited nk buat surprise, playing burfday song with her guitar, so aku pon nak join jugok ler buat surprise…beli a bouquet of flowers…yellow carnation..ngehe..al-keysah..pegi cari tepi kuil…hakhak…moge takdeler die ter'doa' sekali oleh sami-sami tu…ingat nak beli kalung yang orang india duk guna tu, tapi maleh ler.mesti mahai bebeno idok nye…heh

Ater, bile sampai restoran tu, masuk restoran, aku ler yang nyanyi lagu beday, sambil kuar kan bunga dari belakang…dah tak rase malu dah walaupun ramai bebno org dalam restoran tu..buat tak taw je, janji plan jalan cam beser..heheh

By the way, tenkiu cik huda blanje kami chicken chop…dan I like their soursop juice..pekat and fresh..love very much…not cordial but pure one ok…sodap menjilat bulu hidung sungguh

For Huda, May Allah bless you, and wish you will achieve wut u dream off…love you very much my dear. wish our friendship forever and eternity…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...