Followers

Tuesday, April 5, 2011

rawatan bekam

sebelum ni aku selalu je teman umi dan abah pegi bekam kat KL
teringin jugak nak try tapi sena takut
cam ngeri je kan 
kne toreh patu kne sedut darah plak kan
iyeewww
tapi hari tu cam passion gile nak tau n nak rase
hasil pujukan mak aku
aku berjaya bekam

memula masuk bilik tu..pergh taknak cuak pulak kan
bile di suh baring
dia tanya, "sakit ape?''
''salu sakit pale"
"ouh sikit rambut ni, pale panas plak kan.banyak toksid ni''
''ouh yeke''

memula die sedut angin dulu kot
aku igt dah sedut darah dah
tapi cam takde plak die toreh pape kan memula.
cuma die cukur sikit rmbut aku 
patu letak tiub sedut angin
satu kat kepala dua kat 
takdela sakit manesikit je sakit
aku igt dah sedut darah dah
patu die kua


tak lame plak tu die masuk balik
dia cabut tiub tu...toreh pale aku..nyilu sikit je
pastu sedut bali..time ni baru kua darah
sakit gak lak tapi takde sakit mne pon
cuci sekali, pastu sedut lagi...
pastu cuci..dah...15minit je setel la...

lebih kurang camni la...tapi ni bukan aku...heheh

aku tnye kat die, byk tak darah kua
tak banyak pon....
mak aku ckp slalu first time tak banyak
second time salu banyak gile
tibe rase eager nak buat lagi kan...
kot la pale aku leh sehat...

pas aku citer korg ade rase nk try tak??hehe

2 comments:

Lisa Hz said...

mmg teringin.. tp takut yg amat! bangcik suke sgt buat. selain sunnah nabi, ada x clinical research psl bekam/cupping ni eh?

kalo ada sila lah cari dah paste kn dcni. sbb akak malas nk google. lebey kurang itu thesis ke 2 la buat kamu yeh? kekekeke

akuadalahaku said...

i noe sal akak takut..cm ngeri gile kan, toreh-toreh dgn berdarah-darah?heheh...org pun cuak gak senanye..tp bile dah cube, takde bnde pon.tak sakit..ce r try kak lisa...

haha thesis kedua bakal di submit tak lame lgi...tunggu je la eh.he =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...