Followers

Wednesday, December 24, 2008

end of holiday

hehu..cuti dah nak abes dah.start a new sem..
result pon dah kua..
hows da result????
shhhh...diam sudeyh..
sgtla tidak mmberangsangkan dan sakit jiwa..
aku igt aku sorg yg jatoh twok
ghupenye mmbr aku pon jtuh guk...
so kne lorgh struggle sem 4 ni...
huwaaa lagi 5sem lg br habeh...
lame lagi la weh!!!!
member aku sume 3 taun jew..
super duper senior la gamaknye...
cane nk naik an cgpa ni...
subjek makin killer!!
huh mmg membunuh tul la subjek-subjek fudtech ni...
kalo la subjek-subjek ni hidop da
lame aku bunuh..hahah kejam..

weee~
smlm hang out wif miss penyu and miss longkang..haha
mira n wani..
ktowg p bowling..
then begosip2...lame xjmpe mira..same jew..xubah lgsg
xmakan hapew??
jmpe-jempe mira da tolak pale aku..ceys..
sipot tol..
jalan-jalan..makan-makan...
tgkp gmbr..
round candy shop
plg besh r...sume leh rase..hahah
then pulg
aku sampai umah 930 ot..hahaha
my mama amek kt komter..

sebenanyer aku haritu dok penang 2weeks...
saty there cz my father kne transfer ke sane..
so we stay at N-park...near to usm..
very near actually..
hari pe eh..
aku g sembahyang kat masjid USm
da lipat telekung btul kan tudung
tetbe tenampak k.mas..
(awang...aku jmpe k.mas!!! hahaha)
then borak-borak
die igt aku PJJ USm
haish degree kt upm ni pon lmbt lgi nk abes...
PJJ plak dah...hahahah
hm...

cuti ni mmg berjalan sakan gak la..
merentas 4negeri
selangor ( of course la umah kt situ..hahha)
perak (heh rentas highway PLUS je...xdan g umah pakmi n makngah)
penang ( 2weeks maa....)
pahang ( cecah sket jew...g genting hari tu)
g genting sekadar merasai cold condition only
tak main pon
mahal dows
outdor RM32
indoor not sure...hahah

then aku g kursus ni..
hahah jgn gelak taw..
kursus penjagaan dalam pantang
how to massage...
ngehe dpt sijil okeyh
after dis aku kne letak price for my help yeah fren...hahaha
so many knowledge ive got
patu ada offer plak kursus tuk mak andam pengantin
haila mahal kot another RM250...
takde wit la..
lagi pon aku kat penang...
mls r...

lagi pe aku wat eh cuti ni..
kemas umah, cooking tu of course la kne wat..
my mom xde aku la kene masak...
adeh~
p tah...suke =)
masakan melayu la..
roti, pastry tu ok guk and pasta..
tapi kalau kek biskut...
angkat tangan r...
give dis job to my dearest angah...

walah...luperz...
yesterday is birthday my dearest angah
heh almost forgot la cyg...
aku g hang out lupe bli present...
nnti la yg ehh...
happy birthday to you..
yg ke 19..
ceyhs br nk masuk 19..pe da...hahah

dis saturday..
match netball...
hahaha da lame weh x main..
xtau r skill ada lagi ke tak...hahah
redah jelew!!!
pray for our team yeah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...