Followers

Wednesday, April 8, 2009

....kau datang dan pergi oh begitu saja

hr ni aku bangun awal dari 3hr sebelum ni
**mmg qadak tido habes la heh
las week sgt penat...mcm-mcm nk buat
dan almost 80% dah setel...so bleh rilex sket la
  • presentation food sanitation
  • assignment sensory
  • thesis food analysis and presentation
  • presentation food component
  • mark up test unit operation

cume yg tak setel lagi yelah assignment sensory..yihu~

hari ni aku leh breath deeply cz my besfren prob dah setel...n yeah kalo die ada prob yg mybbkn die sakit, i owso can bcm sick..**ill keep thinking da prob too =p

akhirnye....PKR dan PAS terus mempertahankan bukit selambau dan bukit gantang...kalau stakat Batang Ai je...bg aku la an xde mnde sgt pon..org pedalaman mmg agak 'totok' (pekat la=bhs jawa) pegangan derg..so agak sukar nk ubah mind set derg ni...papepon even che det turun padang utk berkempen, still mentaliti rakyat tetap nk tukar pemimpin dan ingin kan sistem demokrasi yg telus...hidup rakyat!!!

apakah rncgn najib apabila:

  • membebaskan tahanan ISA
  • membenarkan penerbitan semula harakah dan sura keadilan
  • merancang untuk mengkaji semula ISA

kita tunggu dan lihat..lala~

gempa bumi di Itali yg mengorbankan ramai manusia....sedarkah anda kiamat sudah dekat..

**haila kat malaysia pon kekdg certain tmpt da earthquake kecil..

dan posting ini...wee aku sgt la rndu my ummi..

cemane tah die dpt aku found aku nye blog ni kan..da byk merepek jugak dlm ni...

and pnoh die nye entry kt chat box...

kekedg aku senyum sendiri...**tersengeh ada jugak..

**mak...along jrg makan la sekarang..tak lalu makan..hehu rndu mskn mak ot...hee~

xde la loaded pon cume jrg nk blnje jew...hr tu sbb bli notes la buku la...byr yuran nila yuran tula...sbb tu cepat sgt kopak..he

-----i misssssssss my mom-----------

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...