Followers

Tuesday, November 9, 2010

pepriksaan akhir penggal

tajuk ni sangat boring.asal hujung sem je, periksa.dan ade je cosmate aku yang demam time nak exam ni.so far aku tak penah lagi la..alhamdulillah.mintak dijauhkan...projek aku, aku tangguh dulu.so start balik bile cuti sem. projek aku pon takdela stress mane setakat ni...
berbalik kepada exam.asal nak habes sem baru nak enjoy-enjoy takde klas, kene periksa...aish.kan seronok kalau belaja je takde exam....aku suke je blaja tanpa exam...seronok pe.stakat popkuiz kecik-kecik tu je..takde hal lagi...

aku dah lepas satu paper...semalam..petang.pukul 5pm-7pm.
paper engineering properties of food.taught by Dr. Chong Gun Han...dr yang sgt bes.sangat sporting dan seronok belajar dengan die sebab ko boleyh je ak tanye pape kat die without rase takut dan ade gap macam lecturer-lecturer yang penah aku blaja..
ok subjek ni sebena takdela more to engineering sangat
lebeyh kepada food properties.macam dalam physics
tapi tumpu kat food je
somehow paper semalam boleh tahan la...ade susah ade senang.
tapi kalau stok yg mengapal kulit ke kulit note (erk, note ade kulit ke?)
confirm la bleyh jawab.
aku bukan la stok ngapal bagai nak rak...prinsip aku paham later on akan terhapal sendiri.
even budak sebijak Tan Tai Boon pon cakap da question is tough
apetah lagi aku kan...
bukan aku tak yakin dengan diri..tapi itu reality dan bukan sebab aku malas.
so kalau orang tanye, ''bleyh jawab tak?'' of course la jawab ''Boleh!!" tapi hehe tak tau la betul ke tak...

next paper is on saturday.aku baru ingat nak balik lepas abes paper semalam.tapi tibe-tibe derang decide nak buat usrah malam ni.aku redha je la...

petang tadi andak kol, ''hani, nak pegi same tak?''
''bleyh je.sape je lagi pegi?''
"kite dua je.amal, nus, tak dapat pegi."
ok sedikit hangen di situ sebab hari tu kate sume komfem pegi including amal yang kate nak balik johor kan....ni tetibe aku ngan andak je...fine~

tapi cam nak balik gak umah esok...esok pepagi balik umah..kames petang datang sini balik...
disebabkan ada paper hari sabtu.dua pulakkan, aku tengah pikir banyak kali..kalau tak...balik je la lepas exam nanti long...petang raye kedua...
untuk pengetahuan anda semua..kami tidak dapat pulang raya kerna raya kedua ade last paper.aku la...rumate aku a.k.a dak QC 20hb baru abes...
ni jadual exam aku...
13 nov - sabtu- FST4817 (8am-10am), FSt 4828 (malas nak tulis full..asal tau dah, 1030am - 1230pm
15nov - fst 4406 (pukul bape, aku tak tau..tanye member nanti)
lats paper 18 nov- fst 4824 (2pm - 4pm) pastu hoyeah!!! aku nak balik....bantai gearbox...hahah kalau ade....surau depan umah aku selalu buat masak-memasak-kenduri-kendara time-time raye korban ni..meriah..hehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...