Followers

Sunday, August 26, 2012

laser hijau

hari tu aku balik keja terkandas la dalam jam. Tengah tunggu lampu merah bertukar hijau dan nak berebut dengan lori- lori gedabak besar ni kan, tetibe ade plak orang pegi laser aku yang gune laser hijau tu.laser tu dok menari-nari kat dashboard keter aku. Alaa yang selalu pemes kes player football kene laser hijau tu kan. Ha aku kene yang tu la. Tapi aku takdela dok cari sape yang buat aku tu kan. Aku cool je la dalam keter. Tibe terasa pemes la kan ade orang main laser-laser gitew...haha...

Ok, prasan kuat sangat aih. Ni tengah keje aku tulis post ni tapi bukan boleh immediately upload pon sebab takde tenet. Tengah cek visco sweetener creamer. Semalam aku buat shelf life evaporated milk. Straight dari pukul 10 sampai 3. Sampai jam viscometer aku buat. Reading result die pon mengong dah..heeee

Hari ni nak g raya. Seminggu tak gerak mane kan.

And hari ni saffa cakap alek tunang. Aku kenal alek ni pon coincidently rumate saffa mase kat uitm. Pastu skulmate sabrina dan miza. Anyway congratz to alek...aku??? Hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...