Followers

Thursday, November 22, 2012

Ber'mastautin' di HKL

Assalamualaikum... Jawab jangan tak jawab...hehe

Hari ini hari ke-5 aku duk kat HKL. Tapi kalau campur hari tu aku dah duk sini 8 hari dah...so seminggu la kan... By the way stay kat sini bukan sebab cita-cita nak jadi doktor dulu ak tercapai jadi saje la kan duk sini...haha mmg tak la. Tu orang gile je buat... Hm...umi aku sudah menjalani pembedahan untuk cancer die.. Ate awok la yg meneman umi. Tapi bergilir ler dngan angah...

Alhamdulillah umi semakin sehat dan semakin aktif kembali... Dan pagi tadi umi.cakap umi boleh rukuk dan sujud dgn sempurna. Wow!!! Ini memang perkembangan yang sangat baik... Hee aku tak prasan sebab aku tidow lagi mase tu... Syukur kepada Allah..

Tapi memang glad to Allah bile tengok umi boleh jalan dan gerak aktif balik... Sebab aku di sisi die dari masuk bilik pembedahan aku tunggu sampai due keluar dengan sangat tak bermaya sampai die dah cergas... Semuanya kuasa Allah... Aku pun ghiaw tengok umi tak bermaya dan lemah sangat bile habis pembedahan. Plus aku risau if anything happen...alhamdulillah. Umi dah sehat dan semakin sehat.

Lots of thanks to bikjah especially yang layan kami adik beradik ni dari kami baby sampai dah besa dan lagi besar dari die..hehe.. Then makcik lia dan makcik mas yang bg moral support dan dtg visit. Both besfren umi...

Huh tapi ade tragedy yang tak brape nk tragis tp aku tak kire nak jugak kategori kan sebagai tragis. The day umi operate tu aku pnat dah tunggu lua bilik operation theatre (ot). So aku pegi la surau nak baring dan lurus kan kaki jap...sekali aku keluar surau, sandal cantek aku hilang!!!? OMG!!! Mmg aku rase nak nanges mase tu...mase masuk tu ade 4 pasang kasut je. Mmg kuajaaaaaqqq orang yang amek tu. Sandal bata comfort tu je pn...tapi yela aku baru pakai seminggu kot....adoi...memang sakit ati la...pastu pnjam la ade sorang makcik tu punye selipar pegi amek selipar umi. Dan dan plak umi kua mase tu. Dah umi tak larat camtu. Memang aku ghiaw la...adoi...
Tapi aku tak kire aku beli jugak yang baru walaupun tak de duit...so dapat la baru tapi design lain kaler purple size 10..hehe selesa lagi la...

Ok la. Aku nak bekfas. Tapi nak bekfas ape??huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...