Followers

Thursday, September 11, 2008

aftar 10 days fasting

alhamdulillah dah 10 hari da berpuasa...almost half of ramadhan...
tengah-tengah bulan september ni...start la 2nd test...yg byk...6 paper sumer..
dan jadual test sgt la rapat...tapi xpe...try to make the best..
this month...boleh kate aku balik every week..
knape??sbb free tak de wat pape pon..so balik la..leh bukak pose kt umah..
sgt la bes..
las week my mom masak ikan keli+santan...masakan jawa...dan kerabu pucuk paku..wah sgtla terliur..aku makan baper kali tambah..
smpy tersandar dan ku x pergi terawikh..tu lah akibatnya makan terlalu banyak..
tp setakat ni aku x pernah tinggal terawikh lagi..
even x pergi surau aku akan make sure aku terawikh dulu before tido...
bulan ramdhan...so appreciate n take advantage dengan speciality die..keyhs..
wanna go clas..tada...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...