Followers

Sunday, April 4, 2010

kaki novel

ape eh nk tulis..blur...
hm...haritu mase pegi book fair
ouh aku tak story lagi kan enjoy tapi penat II
nantila...xde mood lagi nk tulis panjang-panjang

aku beli 6buah novel dan 3 buku ilmiah
ish pe nak jadi...buku ilmiah sikit je
tapi at least ade la kan dari takde langsung
pastu angah pulak belik 3 buanh novel
totally blanje untuk buku +-RM150
guna duit gaji sendiri ok~

aku dah bace 3 novel
Versus-Hlovate-Jemari Seni Pub.
Jaja dan Din-Norr Suraya-Jemari Seni Pub.
Qantan Biru Langit-Muliati Abdul-Kaki Novel Pub.

sekarang ngah bace
Pada Angin Aku Berpesan-Adileah-Jemari Seni Pub.

aku sayang sangat novel-novel aku ni
dan almari yang sedia ade dah penuh
siap double layer lagi susunan nye: depan belakang
dan aku dah berjaya meng'kapan'kan semua novel aku
bukan dengan kain putih
tapi dengan plastic book wrapper

ulas pasal novel?xdela pandai sgt,,,tp ulas ikut rase hati+jantung+limpa sendiri la kan...
versus tu...jln citer bes...content sgt banyak..n sgt menginsafkan jika dihayati
banyak jugak la terkena kat batang hidung sendiri...its about a person who want to change to a good muslim and how he and she fight the obstacles in order to make changes to theirself.

Qantan Biru Langit pulak pasal 3 guys with different personality and life fall in love with a gurl yang biasa-biasa saje tapi cheerful. Tapi ending die aku xsuke sebab cerita die tergantung....pastu ending memang aku sangat disaapointed...cerita dah ok dah..ending je cm tepape.

Jaja dan Din..novel ni dah lame aku cari...since bulan Januari lagi..akak yang kat MPH tu ckp novel ni sgt best..dan yer mmg best pon!!! even starting mcam lembab..tp jln cerita die menarek..lain dari yang lain....senang cakap, kes perigi cari timba...dan cinta after married...dan content die sgt bagus..siyes weh... nk tau sila bace yer...

yang aku ngah bace skarang lenkali aku share...kasi abes bace dulu baru leh story...tp starting je dah sedeyh...adoi~~ naseb la air mate aku ni murah plak kan....

~~lambat lagi masuk gaji...*sigh* poket dah kosong...camne ni...

1 comment:

nusaibah said...

pas bce pd angin uh kn..
ak rse cm nk pasrah je da..hoho..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...